י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תאונת פגע וברח

חרדית נפצעה אנושות בתאונה; הנהגת נעצרה

חרדית בת 49, אם לשישה ילדים, שבה ביום שני השבוע מעבודתה בשעות אחר הצהרים, ונפגעה באורח אנוש מרכב חולף בכביש 461 סמוך לתחנת הדלק בצומת סביון • המשטרה פתחה בחקירה

 חרדית נפצעה אנושות בתאונה; הנהגת נעצרה
תאונת פגע וברח בצומת סביון צילום: דוברות מד"א

חרדית בת 49, אם לשישה ילדים, שבה ביום שני השבוע מעבודתה בשעות אחר הצהרים, ונפגעה מרכב חולף בכביש 461 סמוך לתחנת הדלק בצומת סביון.

נהגת הרכב הפוגע עזבה את המקום ולא הגישה סיוע רפואי. הפצועה, נותרה לשכב על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה. צוותי מגן דוד אדום וכונני איחוד הצלה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני וזו פונתה במצב אנוש לבית החולים תל השומר.

בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב פתחו בחקירה, ותוך פחות מ-48 שעות הצליחו לאתר את הרכב הפוגע. היום (רביעי) נעצרה הנהגת החשודה, בת 62 מפרדס חנה וזו הובאה לחקירה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנהגת הודתה ואף שחזרה את התאונה בפני חוקרי המשטרה.

בעקבות כך, הובאה בפני השופט עלאא מסארווה בבית משפט השלום בתל אביב, שם שוחררה בהסכמה בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית למשך 20 יום, התחייבות עצמית וצד ג' בסך 10,000 ש"ח, הפקדה של 5,000 ש"ח, איסור יציאה מהארץ למשך חצי שנה ועוד.

הנפגעת בתאונה, אושפזה במחלקת טיפול נמרץ נוירוכירורגי בבית החולים תל השומר, שם מצבה מוסיף להיות אנוש והיא מורדמת ומונשמת. העתירו בתפילה עבור לאה בת שרה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

"על הכביש סמוך לתחנת הדלק שכבה אישה כבת 60 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש מדממת קשה" סיפר חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אייל עטיה. "יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים והנשמה והיא פונתה במהירות לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים שמצבה קריטי".

עורך הדין בנימין ארביב, המייצג את המשפחה של הנפגעת, אמר ל'בחדרי חרדים' כי "האירוע הינו חמור ביותר, שכן לאחר הפגיעה הנפגעת הופקרה במקום כשהיא מוטלת ומתבוססת בדמה עד להגעת כוחות ההצלה". הנפגעת סובלת מדמום מוחי קשה וכאמור מצבה מוגדר קריטי.

האירוע החמור מצטרף לאירוע טרגי נוסף שאירע לפני כחודש בירושלים, כאשר חיים טוקצ'ינסקי ז"ל צעד בליל חג הסוכות מהכותל המערבי לביתו, ונדרס למוות בתאונת פגע וברח. גם במקרה זה, משטרת ישראל הצליחה לאתר ולעצור את הנהג חוליו דה לה גווארדיה, עיתונאי ספרדי בן 50, תוך 24 שעות.

עו"ד בנימין ארביב

ביחס לשני המקרים מדגיש עו"ד ארביב, כי החוק (כפי שנקבע בפקודת התעבורה) רואה בחומרה רבה הפקרה של נפגעת אחרי תאונה, והנהג הפוגע עלול לקבל 9 שנות מאסר על ההפקרה לכשעצמה, אפילו אם התאונה אירעה שלא באשמתו! הניסיון מלמד שהמשטרה מאתרת במהירות את הנהגים הפוגעים, ולכן כל נהג שהיה מעורב בתאונה, בין אם באשמתו ובין אם שלא באשמתו, ייטיב לעשות אם יעצור במקום, יסייע לנפגע ומיד לאחר מכן ישיג ייעוץ משפטי.

פגע וברח תאונת דרכים מעצר בית שחזור משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד