כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לפני העלייה למטוס

במי נתניהו תומך בירושלים: "יש החלטה"

לקראת הסיבוב השני, גוברת התמיכה במועמד משה ליאון, גם מתוך תנועת 'הליכוד' | השרה המקורבת לראה"מ קוראת להצביע לו בסיבוב השני, כך גם השר לשעבר שהואשם בניסיון הדחת נתניהו - קרא להצביע לו | ומה עם נתניהו בעצמו?

במי נתניהו תומך בירושלים: "יש החלטה"
פלאש 90

בעוד יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו שומר על שתיקה באשר לזהות המועמד מטעם התנועה לראשות העיר ירושלים, בכירי המפלגה קובעים עובדות בשטח.

לאחר שהביעה תמיכתה בסיבוב הראשון לראשות עיריית ירושלים, בשר זאב אלקין, שלא העפיל לסיבוב השני, שרת התרבות והספורט חברת הכנסת מירי רגב שוחחה אמש (רביעי) עם המועמד המוביל לראשות עיריית ירושלים משה ליאון והודיעה לו על תמיכתה בו בסיבוב השני שיתקיים בעוד כשבועיים.

"אני מכירה את משה שנים רבות ומודעת היטב ליכולות שלו, אשר ללא ספק יסייעו לו להצעיד את ירושלים להישגים נוספים כיאה לעיר הבירה שלנו", אמרה השרה רגב והוסיפה: "משה ליאון ישמור על האינטרסים של ירושלים כבירתה המאוחדת של ישראל ויצליח לאחד בין כל תושבי העיר: דתיים וחילוניים, ימין ושמאל, יהודים וערבים. ירושלמים, הצביעו למשה ליאון ותרוויחו ראש עיר נפלא הקשוב לצרכים שלכם ומחובר לשרי הממשלה שיסייעו לו להצליח בעבורכם".

גם השר לשעבר גדעון סער, שעושה דרכו בחזרה לזרועות התנועה, פרסם הודעת תמיכה בו: "אני קורא לתמוך באיש המחנה הלאומי משה ליאון בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים וקורא לחברי בליכוד להתלכד סביב מועמדותו", כתב סער בחשבון הטוויטר.

יצוין כי בסיבוב הראשון, תמכה תנועת 'הליכוד' כולל ראש הממשלה בשר זאב אלקין.

מטעם משה ליאון נמסר בתגובה לתמיכתה של השרה רגב: "התמיכה הרחבה בי הולכת וגוברת, אני מודה מקרב לב לשרה מירי רגב על תמיכתה בי ומברך על התמיכה הרבה שאני מקבל מכל קצוות האוכלוסיה והקשת הפוליטית בימים אלה".

הבחירות בסיבוב השני יתקיימו אי"ה ביום שלישי ה' בכסליו תשע"ט.

בתוך כך, ראש הממשלה שהמריא הבוקר לביקור בבולגריה, נשאל על ידי אחד העיתונאים בתדרוך לפני עלותו למטוס: "אדוני ראש הממשלה, אנחנו רגע אחרי הבחירות המקומיות, ובעוד שבועיים סיבוב שני. אפשר לשאול במי אתה תומך בסיבוב השני בבחירות בירושלים?"

רה"מ השיב לו: "אני אתמוך במישהו שיהיה ראש ממשלה, או יותר נכון ראש עירייה מצויין לירושלים. עיר מאוד חשובה, מורכבת, אני יודע שיש אתגרים גדולים מאלו. אני אדאג לתמוך במי שיעשה את העבודה".

העיתונאי שב ושאל: "אז עדיין אין החלטה ליאון או ברקוביץ'?". נתניהו: יש כבר החלטה".

האם ראש הממשלה נתניהו ובכירי 'הליכוד' יצטרפו לרגב וסער או יבחרו שלא לתמוך במי מהמועמדים, ימים יגידו.

גדעון סער משה ליאון מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד