י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לפני הישיבה

צפו: כך נפרדו השרים מהשר אזולאי ז"ל

בכניסתם לישיבת האבל שקיימה הממשלה לזכרו של השר אזולאי ז"ל, שנפטר ביום הבחירות המוניציפליות, עצרו שלושה משרי הממשלה ליד כתב 'בחדרי חרדים' וספדו לחברם המנוח • צפו

צפו: כך נפרדו השרים מהשר אזולאי ז"ל
השרים אלקין, גלנט כחלון צילום: הדס פרוש\מארק ישראל סלאם, פלאש 90

בפתח ישיבת האבל המיוחדת, לזכרו של השר דוד אזולאי, נעצרו השרים זאב אלקין, יואב גלנט ומשה כחלון וספדו לחברם לממשלה השר דוד אזולאי ז"ל, בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

השר זאב אלקין ספד לאזולאי ואמר; "יש לי תחושה של הרבה כאב, הכרתי את השר דוד אזולאי במשך שנים, עבדנו ביחד בכנסת עוד שאני הייתי יו"ר קואליציה והוא היה יו"ר וועדת הפנים היינו חברים מאוד טובים".

אלקין הוסיף, "היינו יחד גם בשולחן הממשלה ובוועדת השרים לחקיקה - הוא היה איש ציבור למופת ומאוד נעים הליכות, תמיד היה טוב לעבוד איתו כשהוא תמיד מחפש את הפיתרונות וטובת הציבור ממשלת ישראל והציבור הישראלי הפסידו איש ציבור שהיה שקט אבל תמיד עבד למען הציבור".

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט אמר: "דוד אזולאי היה אדם חכם, צנוע ושקט, ישבתי לצידו בישיבות הממשלה בארבע שנים האחרונות ולמדתי להעריך את הדרך מאוד שקטה ומאוד חכמה שהוא היה מסתכל על הדברים".

שר האוצר משה כחלון התייחס אף הוא בכניסה לישיבת האבל, לפטירתו של אזולאי ואמר: "השר דוד אזולאי היה גם חבר - חבר אמיתי, איש משפחה למופת, קולגה, איש אמין, ישר, הוגן והגון. זו ממש אבידה גדולה למשפחה שלו, לממשלה וגם לעם ישראל".

שרי הממשלה הנוספים ספדו לשר דוד אזולאי, שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה, בישיבת האבל המיוחדת שקיימה הממשלה לזכרו, הישיבה החלה בדקת דומיה לזכרו, כשכל השרים חובשים כיפה לראשם.

דוד אזולאי ישיבת ממשלה זאב אלקין משה כחלון יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד