י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

ב'דגל' בוחנים קאמבק פוליטי של פינדרוס לעיריית ירושלים

לאחר שבית המשפט פסל את מועמדותו לראשות עיריית אלעד, ב'דגל התורה' בודקים אפשרות להחזיר את יצחק פינדרוס למועצת העיר ירושלים • אחד מנציגי 'דגל' בי-ם ייאלץ להתפטר למען פינדרוס, באמצעות אישור מיוחד משר הפנים  • תפקידים בכירים בעירייה הוצעו למועמד שנפסל

ב'דגל' בוחנים קאמבק פוליטי של פינדרוס לעיריית ירושלים
פינדרוס בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: לאחר שבית המשפט פסל את מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד ולאחר שהוא נאלץ לשוב לירושלים - 'דגל התורה' בוחנת אפשרות של קאמבק למועצת העיר בבירה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות ההצלחה המסחררת של 'דגל התורה' בירושלים (שישה מקומות) בסיעה הליטאית בודקים אפשרות להחזיר את פינדרוס למועצת העיר.

על פי התוכנית, אחד מחברי המועצה יפנה את מקומו לטובת פינדרוס, שיכנס לאחר שיתר חברי הרשימה יגישו התפטרותם באמצעות אישור מיוחד של שר הפנים.

באם הדבר יצא אל הפועל, הרי שפינדרוס יקבל תפקיד בכיר בעירייה, מאחר ו'דגל התורה' היא הסיעה החרדית הגדולה בעיר, עם שישה מנדטים, וצפויה ככל הנראה לזכות בשני תפקידי סגנים.

בנוסף, תפקידים נוספים עולים בשעות האחרונות, כאפשרות עבור יצחק פינדרוס, בהם תפקיד מנהל אגף חינוך חרדי, לאחר שאיתמר בר עזר שמחזיק בתפקיד כיום יוצא לפנסיה בשבועות הקרובים, לצד תפקידים שונים אחרים בהנהגת העיר ירושלים.

כזכור, יצחק פינדרוס שימש כיו"ר 'דגל התורה' בירושלים, קודם הבחירות התבקש על ידי גדולי ישראל להעתיק את כתובת מגוריו לעיר אלעד בכדי להתמודד לראשות העיר, אלא שבעקבות עתירה שהגיש שי נתן מאלעד, מועמדותו נפסלה, לאחר שחוקר פרטי גילה כי מרכז חייו בירושלים, ב'דגל' עתרו לבג"ץ בדרישה לאפשר לפינדרוס להתמודד - אך בג"ץ דחה את העתירה על הסף וחייב את העותרים בהוצאות המשפט.

יצחק פינדרוס מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מאז יום רביעי החולף שמועמדתי נפסלה על ידי בג"ץ, חזרתי לפעילות מלאה במכון החרדי למחקרי מדיניות".

יצחק פינדרוס פינדרוס אלעד עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד