י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסברה חרדית בעיתונות: "נשים מעדיפות מהדרין"

סוף סוף הסברה חרדית • במודעות שפורסמו ב'ידיעות אחרונות' ו'מעריב' מוצגים הנימוקים שמאחורי קווי המהדרין • "הכל בגלל הצפיפות והעומס באוטובוסים"

הסברה חרדית בעיתונות: "נשים מעדיפות מהדרין"

ההסברה החרדית סוף סוף יוצאת לדרך: ארגון myahadut פירסם השבת מודעות בעיתונות הכללית, 'ידיעות אחרונות' ו'מעריב', מודעות הסברה תחת הכותרת, "השפלת כבוד האישה מזווית אחרת".

במודעות נטען, כי "אילו היו החברות מספקות את מספר האוטובוסים הנצרכים לנסיעה נורמלית, קווי המהדרין לא היו בכלל קיימים, כמו בחדר המתנה של מרפאות שיניים, שהחרדי משתדל לשבת ליד גבר, אך אינו דורש חדר המתנה נפרד! הרקע האמיתי לקווים הנפרדים הוא צמצום דרסטי של מספר האוטובוסים.

"החרדים מחכים חצי שעה או יותר בשעות הלחץ יום יום, אחר כך מגיע אוטובוס דחוס כמו
סרדינים, כך שגם סטודנט או קיבוצניק היה מסמיק במצב שכזה.בבדיקות אמת שביצעו וועדות התחבורה,גילו כי באוטובוסים רגילים בי-ם מעל 100 איש, ובאוטובוסים דו מפרקים כ200 איש.לא די שאותם חרדים לא זוכים לנסיעה נורמלית ובטיחותית אלא שהם נדחסים כולם גברים ונשים, ואם הם מנסים למצוא פיתרון קוראים להם "האיום האיראני".

בקטע אחר במודעה נכתב: "ע"פ סקר שנערך בתל-אביב, ערים שלא פועלים בהן קווי אוטובוס מהדרין, עולה כי 83% מנשות העיר הוטרדו, ו45% העידו שהוטרדו דווקא בתחבורה ציבורית. אכן חילוניות רבות באשדוד וערים אחרות מצטרפות לקווי מהדרין, כי הן מעדיפות לשבת מאחורה וליהנות מנסיעה רגועה"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד