י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מציאותי: נופשים עם ילדים ונהנים

גם בנופש כמו גם בבית, הילדים עלולים למצות את הבריכה, לריב ביניהם ולאבד את הסבלנות שלהם ושלכם • כל מה שצריך זה רק להכיר את האטרקציות שבסביבה • ליקטנו לכם מדריך אטרקציות מהנות, רק תהנו

מציאותי: נופשים עם ילדים ונהנים
צילום: יח"צ

למה שתישארו בין ארבעה קירות? כל עוד אתם בחופשה, יש לכם את כל הזמן שבעולם לצאת ולטייל, לפגוש מקומות חדשים ומעניינים ולשלוח את הילדים למיטה עייפים אך מרוצים, עם שלל חוויות וסיפורים חדשים.

גם בנופש כמו גם בבית, הילדים עלולים למצות את הבריכה, לריב ביניהם ולאבד סבלנות. גם כאשר אתם שוהים בווילת נופש יפה ויוקרתית עם כל הפינוקים, ייתכן ואתם כמשפחה זקוקים לפתרונות נוספים. ומה מהנה יותר מבילוי נעים של כולכם במקום מיוחד? זוהי דרך מעולה להתגבש, לצבור יחד חוויות חדשות ובעיקר לשלב את החופשה עם עוד בילוי שובר שגרה.

באתר וילה בשבילי תוכלו למצוא וילה למשפחות עם ילדים ברמה גבוהה במיוחד מהצפון ועד לדרום.

מה עושים בוילה בצפון?

אם אתם נמצאים בוילה בצפון, אתם בוודאי יודעים שסביבכם אינספור מסלולי טיול מדהימים, נחלים, מעיינות ואתרים עתיקים. דרך האינטרנט תוכלו לבדוק על מסלולי טיולים לפי דרגות קושי או לחפש מסלולים מישוריים שמתאימים לילדים. אם הגעתם לאירוח בשבת, מומלץ לשוחח טרם כניסת השבת עם בעלי הצימר ולשאול אותם לגבי מקומות קרובים במרחק הליכה שאפשר לטייל בהם. נוסף על אפשרויות הטבע המדהימות, הצפון מאפשר למטיילים גם ליהנות משפע בלתי מוגבל של אטרקציות: טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, קטיף פירות עונתי, שייט קייקים, ביקור ביקבים ובתי גידול, משקים, בתי מלאכה, שווקים מיוחדים ועוד.

מה עושים בוילה בדרום?

רובן של הווילות הטובות והיפות ביותר באזור הדרום נמצא כמובן... באילת! כאן אתם והילדים יכולים לצפות למרחב פרטי שופע ומפנק, מעוצב ברמת גימור גבוהה במיוחד וליהנות מכל מה שעיר הנופש של ישראל יכולה להציע: חופים מרהיבים, קניונים, מתקני שעשועים אטרקטיביים, אטרקציות מטריפות כמו מוזיאון הקרח והטיילת, אטרקציות אקסטרים כמו נסיעה סוערת בג'יפ לאורך הרי אילת המיוחדים, שפע של מסעדות כשרות ועוד. ישנו קומץ וילות קטן יחסית הממוקם באזור השפלה המתאים למשפחות גדולות של 20 ו-30 נופשים בו זמנית או לחוגגי אירועים המעוניינים במקום פרטי עם מדשאה גדולה ואפשרות לינה לאחר מכן.

מה עושים בוילה בהרי ירושלים והשפלה?

מדובר באחד מאזורי הטבע וההיסטוריה המרתקים והיפים שאפשר להעלות על הדעת. מעבר לקרבה המוצלחת לערים כמו ירושלים ובית שמש, אפשר ליהנות משפע רב ונכבד של חורשות, פארקים, נחלים, פריחה עונתית יפהפייה, אתרי תצפית, מערות מרשימות, יקבים ומעיינות נסתרים. באמצע השבוע תוכלו לבקר בבית גוברין או מערת הנטיפים, פארק קנדה, מוזיאון הטבע התנ"כי ועוד המון!

אטרקציות מומלצות לאורחי הווילות:

אתר ראש הנקרה: תופעת טבע מרשימה וייחודית מסוגה שמאפשרת לצפות מקרוב במי הים התיכון שחצבו מערכת נקרות יפהפיות. הנוף המרהיב, רעש ההתנפצות על הסלעים והגלים המתיזים הופכים את הטיול למשעשע במיוחד לילדים. הירידה בנקרות ברכבל רק מוסיפה להתרגשות והחוויה.

איך מגיעים: מכביש 4 לכיוון צפון עד ההגעה לאתר (קיים שילוט).

שעות פעילות האתר: בימים א’-ה’ 17:00-09:00 שעת כניסה אחרונה לאתר וירידה ברכבל. האתר נסגר בשעה 18:00

יקב מייסטר: היקב האטרקטיבי ששוכן בתוך מערה קדומה ומזמין אתכם לטעום ממוצרי היקב הרבים, השמן והגבינות המיוצרים במקום והתוצרים החקלאיים. ניתן ליהנות מקטיף עצמי בעונה בנוסף.

איך מגיעים: יש להגיע לצומת מחניים ולפנות מערבה לכיוון אזור תעשיה חצור הגלילית. לאחר 200 מטרים יש לפנות ימינה בפניה הראשונה ולהמשיך עם הכביש עד הכניסה לחווה משמאלכם.

שעות פתיחה: א'-ה' 17:00-11:00. יש לתאם הגעה מראש.

החלקה על הקרח, אייס מול: בואו ליהנות ממשטח ההחלקה הגדול במדינה, להתנסות בהחלקה על הקרח, להשתעשע בחוויית השלג הפופולרית באולם ולספוג קצת מהקור לפני שיוצאים שוב לאקלים המדברי. זירת ההחלקה תעניק לכם מחליקיים לפי מידת הנעליים ותאפשר לכם להתנסות בחוויה ללא קשר לרמת היכולות ההתחלתית.

כתובת: רחוב קאמפן 6, אילת. קניון אייס מול.

שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-11:00, 

הגן הבוטני באילת: בכניסה לעיר תמצאו את גן העדן המושלם! שופע טרסות אבן אותנטיות ומגוון עצום של צמחים נדירים מכל העולם. נחל משוחזר זורם כאן ללא הפסקה ואיתו מפלי מים מדליקים. המקום מציע שפע של מסלולי הליכה מקסימים, יער גשם קריר ומדהים – הראשון מסוגו בעולם! שפע פינות ישיבה, מצפורים וקיוסק.

איך מגיעים: מתוך העיר יש לנסוע צפונה עד לכיכר היציאה מהעיר ולפנות שמאלה. כעבור מאה מטרים פונים ימינה אל תחנת דלק פז, ממשיכים כמאתיים מטרים נוספים עד הכניסה (יש שילוט).

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 19:00-08:30, יום ו' 15:00-09:30 בשעון קיץ. ימים א'-ה' 17:00-08:30, יום ו' 15:00-08:30 בשעון חורף.

גן לאומי בית גוברין: הפלא האדריכלי הקדום שמכונה "אלף ארץ המערות" כולל שרידי מבצר וכנסיה עתיקים מימי הצלבנים, בעלי חיים וצמחים רבים, אמפיתאטרון רומי ומערכת מערות מרשימה. הטיול אורך כחצי יום ועד יום שלם.

איך מגיעים: מאזור מישור החוף, הצפון ובאר שבע יש להגיע מכביש 40 (צומת פלוגות) או כביש 6 (מחלף קרית גת) ולפנות מזרחה אל כביש 35. מאזור ירושלים ומודיעין יש להגיע מכביש 38 (מחלף שער הגיא) ולהמשיך עד צומת נחושה, בצומת לפנות ימינה (מערבה) בכביש 35, לחלוף על הפנייה לקיבוץ בית גוברין ולפנות לפי השילוט לגן הלאומי.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 16:00-08:00, יום ו' 15:00-08:00

חוות ארץ האיילים: בלב היער תמצאו מבחר עצום של פעילויות טבע ואקסטרים לכל המשפחה: פארק אתגרים הכולל קיר טיפוס, אומגה, פארק חבלים, טרמפולינה ענקית, מתקני לונה פארק מדהימים, טיולי שטח 4x4, פינת חי ועוד ועוד...

איך מגיעים: החווה נמצאת בגוש עציון, ממשיכים אל תוך המושב בצומת כפר עציון ועוקבים אחרי השילוט.

שעות פתיחה: א'-ה' 17:00-09:30 בשעון קיץ. א'-ה' 16:30-09:30 בשעון חורף. ימי ו' 13:30-09:30.

 

נופש וילה צימר אטרקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד