כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איפה תשיגו בחינם את האייפון החדש?

חברת הסלולר היחידה בסין שמשווקת את האייפון תציע אותו חינם ללקוחותיה תמורת התחייבות לשנה לפחות • האייפון 4S יושק בסין ובעוד 21 מדינות ב-13 בינואר

  • י"ג טבת התשע"ב
איפה תשיגו בחינם את האייפון החדש?

ענקית הסלולר הסינית צ'יינה יוניקום תציע ללקוחותיה את האייפון 4S החדש בחינם, בהתחייבות למסגרת של שנה לפחות. כך מדווח הבוקר אתר מרקטווץ'.

צ'יינה יוניקום היא חברת הסלולר היחידה בסין המספקת בין מכשיריה גם את האייפון. התוכנית האטרקטיבית נועדה כדי לגייס צי חדש של לקוחות לשירותי הדור השלישי של החברה.

לקוחות החברה יוכלו לקבל בחינם את גירסת ה-8 ג'יגה זיכרון הבסיסית של האייפון בהתחייבות למסגרת של שלוש שנים, שתישא תשלום חודשי של 45 דולר על חבילה סלולרית הכוללת זמן אוויר ושירותים נוספים. התחייבות לתקופה קצרה יותר - שנתיים או שנה, תייקר את התשלום החודשי.

החבילות יוצעו עם השקת האייפון 4S בסין ב-13 בינואר. בנוסף, המכשיר יימכר החל ממועד זה בעוד 21 מדינות ברחבי העולם: בוליביה, קניה, קמרון, אקוודור, ג'מייקה, מדגסקר, אוגנדה, אנגווילה, אנטיגואה וברבודה, בוטסואנה, איי הבתולה הבריטיים, איי קיימן, הרפובליקה המרכז-אפריקאית, דומיניקה, הרפובליקה הדומיניקנית, גרנדה, גואם, גינאה, חוף השנהב, מאלי, מאוריציוס, ניז'ר, סנגל, סנט וינסנט, איי גרנדיינס, טרינידד וטובגו, ואיי טורקס וקאיקוס.

"תגובת הלקוחות בסין למוצרים שלנו היתה חסרת תקדים", אמר מנכ"ל אפל, טים קוק, בהודעה לעיתונות שפירסמה החברה. "בעקבות ההשקה בסין בשבוע הבא, יגיע מספר המדינות שבהן נמכר אייפון 4S ליותר מ-90", הוסיף.

אייפון 4S נחשף בראשונה על ידי אפל ב-5 באוקטובר, באירוע תקשורתי שנערך במטה החברה בקופרטינו שבמדינת קליפורניה. בשלושת הימים הראשונים לאחר תחילת מכירתו ב-14 באוקטובר נמכרו יותר מארבע מיליון יחידות - כפול ממכירות האייפון 4 בשנה הקודמת, שהגיעו ל-1.7 מיליון בשלושה הימים הראשונים.

שיווק המכשיר בישראל החל ב-16 בדצמבר, בשלוש מפעילות הסלולר הגדולות: סלקום, פרטנר ופלאפון, בהן נמכר המכשיר תמורת יותר מ-4,000 שקל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד