י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מכריה בהלם

מטפלת חרדית מנתניה תשהה במעצר בשבת

בת 57 תושבת שכונה חרדית, חשודה כי התעללה בתינוק בן 3 חודשים והיא תשהה בשבת במעצר | מכריה ל'בחדרי חרדים': "שנים ארוכות היא משמשת כמטפלת מסורה" 

מטפלת חרדית מנתניה תשהה במעצר בשבת
אילוסטרציה צילום: unsplash

ביום רביעי השבוע, תינוק בן 3 חודשים, פונה מגן בנתניה לבית החולים לניאדו בעיר לאחר שחש ברע, שם אובחן כי הוא סובל מדימום בעיניים ושבר ביד. אם הפעוט הגישה תלונה במשטרה ומבדיקה ראשונית עלה החשד כי התינוק טולטל על ידי המטפלת שלו, בת 57, תושבת שכונה חרדית בנתניה.

בחקירתה אמרה המטפלת, ששמה נאסר לפרסום: "נענעתי אותו כדי להרגיע אותו, קלות, ממש קלות, רק כדי שיירגע". בקהילה החרדית בנתניה קיבלו את מעצרה בהלם רב. "שנים ארוכות היא משמשת כמטפלת מסורה, אני לא מאמינה שהיא עשתה משהו לא טוב" אמרה תושבת העיר ל'בחדרי חרדים'. "צריך לבדוק אם הפעוט לא נפגע בבית והובא כך לגן".

יממה לאחר מכן (חמישי) זומנה המטפלת לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נעצרה. היום היא הובאה לבית משפט השלום בפתח תקווה שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר את מעצרה בארבעה ימים, אולם פרקליטה של החשודה הגיש ערר לבית משפט המחוזי.

בדיון חזר בו סניגורה של החשודה מבקשת הערר והחשודה נותרה במעצר, כאמור ל-4 ימים נוספים. במהלך הדיון נעתר ביהמ"ש לבקשת הסניגור והורה על איסור פרסום שמה של החשודה עד למועד הדיון ביום שני הקרוב.

טלטול פעוט מטפלת קרית צאנז נתניה עצורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד