י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי תלייתו של הצורר

האתר חושף: בניו של אייכמן ניסו לנקום

לצורר הנאצי אייכמן ימ"ש, היו ארבעה בנים, אך לא כולם חיו עם עברו בשלום | אתר בריטי ידוע חושף כי רק שלושה מהם תמכו באביהם וסברו כי הוא חף מפשע, הם גם ניסו לנקום את תלייתו בישראל ואחד מהם אף ריצה מאסר על כך | בן אחד התרחק וסבור כי לאביו הגיע מוות על פשעיו

האתר חושף: בניו של אייכמן ניסו לנקום
הצורר הנאצי אדולף אייכמן ימ"ש צילום: לע"מ

הבנים של הצורר אדולף אייכמן, שהיה אחראי על שליחת מיליוני יהודים למוות בשואת אירופה, נחשפו בכתבה מרתקת של ה"דיילי מייל" הבריטי בסוף השבוע.

לאייכמן היו ארבעה בנים, קלאוס, הורסט, ודיטר, שנשארו נאמנים לו גם אחרי מותו, והצעיר ביותר, ריקרדו, שלא תמך באביו.

ה'דיילי מייל' מדווח כי קלאוס והורסט מתו לפני שלוש שנים, אולם הבן הצעיר ריקרדו, שלא אהב את מעשי אביו ויצא נגד מעשיו, היה בן 5 כאשר אביו נחטף לישראל והועמד לדין, חי כיום בגרמניה.

הסיפור הוא הבן דיטר, שהיום בן 76, מתגורר בבואנוס איירס שבארגנטינה, במרחק קילומטרים ספורים בלבד מהמקום שבו נחטף אביו מהרחוב בטרם נתלה וגופתו נשרפה ואפרו פוזר בים התיכון.

ה'דיילי מייל' ניסו לדבר איתו, אך הוא סרב.

קרובת משפחה סיפרה ל'דיילי מיי'ל, כי "לאחר מותו של אייכמן על ידי מדינת ישראל, הילדים שלו כעסו מאד, הילדים ידעו שהוא יוצא להורג, הם היו מוכנים לזה, הם ידעו שזה יקרה". היא סיפרה.

"הילדים שלו שמעו ממנו כמה פעמים שנמאס לו לחיות כמו פליט, וכאשר הוא הוצא להורג, קלאוס והורסט התרגזו מאוד והתחילו לתקוף יהודים".

בניסיון להתחמק ממעצר, שינה אייכמן את שמו לריקרדו קלמנט, והוא חי עם אשתו ורוניקה וארבעת ילדיהם בבית צנוע בבואנוס איירס, שם עבד במפעל של 'מרצדס' לפני שנתפס והוצא להורג.

סיפור לכידתו של אייכמן הנאצי, הגיע לכותרות שוב, בגלל סרט חדש שנקרא "מבצע פינאלה", בהשתתפות מספר שחקנים ישראלים.

קרובת המשפחה סיפרה, כי הורסט הבכור, שמת לפני שלוש שנים, היה קרוב מאוד לאביו, זמן קצר לאחר מכן מת בן נוסף. הבן דיטר לא התראיין מעולם, ועל פי השיחה עם קרובת המשפחה, דיטר בטוח שאביו אייכמן חף מפשע.

מלבד הבן הצעיר ריקרדו שלא הסכים עם מעשי אביו, שלושת הבנים האחרים תמכו באביהם.

עוד סיפרה קרובת המשפחה, כי "אייכמן אמר לילדיו, כי רק רצה לגרש את כל היהודים מגרמניה, אך נאלץ לרצוח אותם כי אף מדינה בעולם לא הסכימה לקבל אותם".

עוד סיפרה, כי אייכמן בניסיון להסתיר את זהותו, סיפר לבניו כי הוא בכלל הדוד שלהם, אך בהמשך גילה להם שהוא אביהם.

ה'דיילי מייל' מדווח כי לאחר מותו של אייכמן, האחים הורסט וקלאוס, הקימו ארגון טרור נאצי, כדי לתקוף עסקים יהודיים ובתי כנסת.

עוד דווח כי בשנת -1962, בעקבות קרב יריות עם המשטרה בארגנטינה, שוטרים חשפו חומרי תעמולה נאציים, כלי נשק, ובקבוקי תבערה, האחים הנאצים תכננו לתקוף אוטובוס שהסיע ילדים יהודים לבית ספר. הבן הורסט קיבל שנתיים מאסר על אחזקת נשק וחומר תעמולה נאצי.

האח הצעיר ביותר, ריקרדו, שנולד בארגנטינה והיה בן 5 כשאביו נחטף על ידי המוסד, עבר לגור בגרמניה, שם הפך לארכיאולוג, בשנות ה-90 התראיין בנוגע למעשיו של אביו, ואמר כי לאביו הגיע למות בשל פשעיו.

אדולף אייכמן דיילי מייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד