י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במשפחת אזולאי

נתניהו לאבל: "אתה מדכא פה כמה אנשים". צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בשעות הצהריים (ראשון) לניחום אבלים בביתו של השר דוד אזולאי ז"ל | בני המשפחה סיפרו לנתניהו על הערכתו של השר המנוח לראש הממשלה שהגיב, "אתה מדכא פה כמה אנשים"

נתניהו לאבל: "אתה מדכא פה כמה אנשים". צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בשעות הצהריים (ראשון) לניחום אבלים בביתו של השר דוד אזולאי ז"ל. אל ראש הממשלה התלווה מזכיר הממשלה צחי ברוורמן.

ראש הממשלה סיפר לרעייתו ובניו של המנוח כיצד היה אהוב על שרי הממשלה, רעייתו של השר אזולאי אמרה: "אצלו (דוד אזולאי א.ק.) היה דבר אחד שהיינו צריכים לעשות שידוכים היה מגיע המון מידע והוא היה עושה הצלבה, אם כולם אומרים אותו דבר אז האת רואה שזה אמת אם אחד מפקפק אז את צריכה לחשוש ולבדוק עוד יותר. אז כך גם בממשלה".

חברת הכנסת שולי מועלם אמרה כי, "גם בכסת מכל קצוות הבית האמירה הייתה חד משמעית, יש אמרה מפורסמת 'גזירה על המת שישתכח על הלב' הרבה פעמים נראה לנו שלא הגיוני איך אפשר לשכוח שהיה אהוב על כל הממשלה. אותו ואת החיים שלו, את המאור פנים אף פעם לא נשכח".

בנו של השר המנוח סיפר: "ב1996 היינו בחורים צעירים והוא נבחר לכנסת בפעם הראשונה, הוא הגיע הביתה ואמר שהייתה לו ישיבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא אומר שהוא אמר לך שהוא עדיין פוליטיקאי ירוק מה שנקרא, הוא אמר שאם הוא ישמור על בני התורה הוא ימשיך הלאה". ראש הממשלה השיב בצחוק ואמר: "אתה מדכא פה כמה אנשים" והוסיף, "אני זוכר אותו מאז"...

אזולאי השר אזולאי דוד אזולאי ינון אזולאי השר דוד אזולאי נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד