ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מונטג בהאשמה חריפה

הגוש החרדי בב"ש מתפרק: "שלומי אמונים בגדו בציבור החרדי"

תוצאות המהפך בבית שמש בשל ניצחונה של המועמדת ד"ר עליזה בלוך, מתחילות להתברר: ב'דגל' מאשימים את 'שלומי אמונים' בעליית בלוך וטוענים כי הם בדרך לקואליציה בראשותה • 'בחדרי חרדים' חושף את דבר ההקלטה ששוגרה הערב ע"י נציג 'דגל' בבית שמש, משה מונטג

הגוש החרדי בב"ש מתפרק: "שלומי אמונים בגדו בציבור החרדי"
משה מונטג צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

תוצאות המהפך בבית שמש בשל ניצחונה של המועמדת ד"ר עליזה בלוך, מתחילות להתברר: ב'דגל התורה' מאשימים את 'שלומי אמונים' בעליית עליזה בלוך וטוענים כי הם בדרך לקואליציה בראשות עליזה בלוך.

בהקלטה ששיגר בשעה האחרונה נציג 'דגל התורה' בבית שמש, משה מונטג, הוא אומר לתומכיו: "אני רוצה להגיד לכם חברים, לצערי הרב זה בדוק ש'שלומי אמונים' בגדו במהלך הבחירות. ראינו אותם, לא האמנו שזה עד כדי כך".

לדבריו: "הסימנים מראים את זה. עוד דבר ועוד דבר. הם נמצאים עכשיו בריצת 'אמוק' להמשיך את הבגידה ולהיכנס לקואליציה לבד - העיקר להציל את עורם".

מונטג תוקף את נציגי 'שלומי אמונים' בעיר ואומר: "הדבר הזה לא יסולח - לא נסלח להם. נעמוד מולם כאופוזיציה לוחמת. בכל דבר שהם ינסו לבוא ולהעביר - אנחנו נהיה אופוזיציה לוחמת שלהם".

"אין דבר כזה", מצהיר מונטג, "אנשים לא יהנו פה בצורה כזאת שיבגדו בכל הציבור החרדי ויחשבו שהם ייהנו מדקה אחת בשלטון הזה. זה לא יקרה הדבר הזה".

משלומי אמונים נמסר בתגובה: "כשאבוטבול התבוסס בדמו בעת שרשימתו נפסלה, התעסק מונטג עם הירושה והטיל גורל עם חברו מי יהיה ראש העיר הבא. באותה שעה נציגי אגו"י עסקו בלהציל את אבוטבול והכתירו אותו כמועמד מטעם ג' לראשות העיר".

עוד נמסר מ'שלומי אמונים', כי "מונטג מביע עם קולו את הכאב על איבוד תיק תכנון ובניה של העיריה, כידוע, חז"ל אומרים "כל הפוסל במומו פוסל".

בתוך כך נודע כי נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ש כהן, הורה לפתוח במשא ומתן עם ד"ר עליזה בלוך, כשבראשו יעמוד ראש העיר החרדי המודח, משה אבוטבול.

בית שמש משה מונטג דגל התורה שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד