י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לראשונה: מבצע ברשת 280

רשת 280 שמתפארת בכך שאינה יכולה לעשות מבצע ללקוחות המקבלים משקפיים בחינם, יוצאת במצע ללקוחות שאינם חברים בקופות החולים המשתפות פעולה עם הרשת • מחירי רשת 280 נגזרים אודות לייצור העצמי של מותג הבית A&R המיוצר בדיוק באותם המפעלים של המותגים הגדולים

לראשונה: מבצע ברשת 280
צילום: צילום מסך מאתר 280

"ומה יעשה מי שלא עומד בתנאי הזכאות של קופת החולים?" השאלה הזו חזרה על עצמה לאחרונה כמה פעמים, במגוון אופנים. רשת 280 מפרסמת מזה תקופה ארוכה את האפשרות המדהימה, לרכוש משקפיים ללא תשלום כלל, בסבסוד מלא של קופות החולים. אלפי לקוחות נהנו עד כה ממשקפיים בחינם, אחת לשנה. אחרים, שאינם עומדים בכללים, נאלצים לשלם.

גם למי שאינו עומד בתנאי הזכאות, כדאי לקנות משקפיים ברשת 280. רק כאן ניתן להשיג משקפיים איכותיים במחיר הנמוך ביותר. רשת 280 הוקמה מתוך חזון ארוך טווח: להביא את המסגרות האיכותיות במגוון סגנונות ובמחירים מתאימים לכל כיס. מי שחיפש משקפיים מצוינים במחיר מצוין ידע להגיע לאחד מסניפי הרשת, ולמצוא משקפיים במחיר מפתיע.

יותר מכך. עד כה התפארו ברשת 280 בעובדה שאין צורך לערוך מבצעים. איך אפשר בכלל לעשות מבצעים על משקפיים בחינם? אלא שהבקשות מצד לקוחות שלא היו זכאים, שבו וחזרו, וברשת החליטו לנסות ולהציע מבצע. כך יצא לדרכו המבצע המדהים למשך חודש בלבד: זוג שני ב-20 שקלים.

קרדיט: יח"צ


במסגרת המבצע, על כל קניית משקפיים במחיר הגבוה מ-280 שקלים, תוכלו לבחור מסגרת נוספת מהמלאי שבמבצע, במחיר 20 שקלים בלבד. זו הזדמנות מיוחדת בשבילכם לבחור משקפיים ולקבל זוג נוסף במחיר מציאה של ממש. יש לציין כי העדשות תהיינה לפי מרשם אחד.

עוד נזכיר למתעניינים, כי המסגרות הנמכרות ברשת 280 הן איכותיות במיוחד. המחיר הנמוך הנדרש עבורן אינו מסגיר את האיכות הגבוהה. דבר זה מתאפשר אודות לייצור העצמי של מותג הבית, A&R, אשר מיוצר בדיוק באותם המפעלים בהם מיוצרים מותגים בינלאומיים מובילים. גם עיצוב המסגרות נעשה בהשראת מותגים אלה, כך שניתן למצוא את ה"מילה האחרונה" בתחום האופנה, באיכות גבוהה במיוחד ובמחיר מפתיע, בחנויות הרשת. במקביל, מקפידים ברשת לחדש את מלאי המסגרות הקלאסיות מידי עונה, כדי להביא גם לחובבי הסגנון השמרני דוגמאות חדשות לפי טעמם.

לקוחות 280, עכשיו יש לכולם הזדמנות ליהנות ממבצע מיוחד! אל תחכו לרגע האחרון. גשו לכל אחת מחנויות הרשת, ותהנו ממסגרת שניה ב-20 שקלים בלבד.

משקפיים מבצע חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד