י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ניצלו אותו"

בנו של השופט איים לפגוע בבית הכנסת ונעצר

בנו בן ה -20 של שופט בית המשפט לערעורים בצפון קרוליינה, איים לפגוע בבית כנסת ונעצר • אביו אמר, "ניתן לייחס את המעצר למחלת נפש ארוכת שנים שהבן סובל"

בנו של השופט איים לפגוע בבית הכנסת ונעצר
אלימלך גרסטלר

בנו בן ה -20 של שופט בית המשפט לערעורים בצפון קרוליינה, איים לפגוע בבית כנסת במוצאי שבת האחרון, בעיר קארי שבקרוליינה הצפונית.

ויליאם יוספוס ווארדן, נעצר ביום ראשון בלילה במתחם הדירות שבו הוא מתגורר. ויליאם הוא בנו של שופט בית המשפט לערעורים, שאמר בהצהרה כי "ניתן לייחס את המעצר למחלת נפש ארוכת שנים שהבן סובל, והוא מקבל טיפול כבר תקופה ארוכה". הבן שאיים לפגוע בבית כנסת במוצאי שבת, שרף לפני חודש אביזר נוצרי, כך שהטענה שהוא לא שפוי מתקבלת על הדעת, כך לפי כלי תקשורת בצפון קרוליינה.

בהצהרה נכתב עוד, כי "מהמידע שיש לנו עולה, כי הבן שלנו נוצל על ידי אנשים שסדר היום שלהם מנוגד לחלוטין לערכים הכלליים שאנו דוגלים", נכתב בהצהרה שפרסם עורך דין המייצג את המשפחה.

המשטרה סיפרה כי כ -45 דקות לפני המעצר, ניגש גבר לקהילת שערי שלום צלצל בדלת ואיים לפגוע בבית כנסת, כאמור האיש נעצר.

היהודים בארה"ב סובלים כבר תקופה ארוכה מתקיפות אנטישמיות, תקיפות נגד יהודים הפכו לדבר שבשגרה, פעם מכות ליהודים ברחוב, ופעם כתובות נאצה על בתים ועל מוסדות חינוך יהודיים. כל אירוע אנטישמי שבעבר לא היה מקבל סיקור, מקבל עכשיו סיקור, הטבח הנורא בפיטסבורג לפני עשרה ימים, לא יוצא מהמודעות, אחד עשר יהודים נרצחו על ידי נאצי ביום שבת בבוקר באמצע תפילת שחרית.

שופט קרוליינה צפון קרוליינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד