ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

נחנך בית המתנדב של 'איחוד הצלה' במרכז ירושלים

רבנים ואישי ציבור השתתפו ביום חמישי האחרון במעמד חנוכת בית המתנדב של 'איחוד הצלה' בסניף ציון - ירושלים • הרבנים החשובים ברכו בדבריהם את עשרות המתנדבים והודו להם על פעילותם ועל מסירותם בכל עת למען הצלת חיים

נחנך בית המתנדב של 'איחוד הצלה' במרכז ירושלים
צילום: איחוד הצלה

רבנים ואישי ציבור השתתפו ביום חמישי האחרון במעמד חנוכת בית המתנדב של 'איחוד הצלה' במרכז ירושלים. כיבדו בהשתתפותם רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, מנכ״ל איחוד הצלה משה טיטלבוים, סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק, סמנכ״ל הארגון לייזר היימן וכן קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים אבי ביטון.

בקביעת המזוזה כובד רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ. במהלך הערב הושקו דפיברילטורים חדשים שישמשו את מתנדבי איחוד הצלה בסניף ויתנו מענה במקרי חירום.

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש אמר ״כמה כיף לראות את ההתרחבות של איחוד הצלה בירושלים, אני שמח להיות שותף במפעל האדיר הזה ואני מתחייב שכפי שהשתדלתי לסייע לאיחוד הצלה בקדנציה הקודמת כך אעשה גם להבא. תמישכו להתרחב אתם עושים טוב לירושלים והעיר זקוקה למתנדבים של איחוד הצלה. תמשיכו ותתרחבו ואנחנו נמשיך הלאה לעמוד לימינכם למען הצלת חיים ולמען תושבי ירושלים.״

סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק אמר באירוע ״סניף ציון ירושלים חולש כיום על כל אזור מרכז העיר, כמות מקרי החירום באזור הינה גדולה גם בשעות הקטנות של הלילה מטבע הדברים ועדיין לכל מקרה רפואי יש מענה מקצועי ומהיר בתוך שניות וזה דבר שאינו מובן מאליו.

אני רוצה להודות לראש הסניף נחום ברנשטיין ולראשי הצוותים יוסי רפאלי ושלום סננס אשר פועלים רבות לפיתוח וביסוס הסניף בהצלחה רב. תודה מיוחדת לסגן ראש העיר הרב יוסי דייטש על הסיוע והמענה לכל צורך ופנייה שלנו בעיר למען הצלת חיים.

ראש הסניף נחום ברנשטיין סיפר ״לאחר שקיבלנו את המבנה מעיריית ירושלים ראינו התגייסות גדולה של כלל המתנדבים כל אחד לפי יכולתו בכדי לשפץ ולארגן את בית המתנדב בצורה הטובה ביותר, הוכחנו שוב שאיחוד הצלה זה משפחה אחת גדולה וכל אחד נתן מעצמו למען המטרה הזו. כיום אנו זוכים לברך על המוגמר. כאן בבית המתנדב נקיים בעז״ה השתלמויות מקצועיות ושיעורי הלכה למתנדבי הסניף וכן הדרכות לציבור הרחב.

איחוד הצלה ירושלים מתנדבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד