י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חֲסִין - חֹצֵ֗ב"

צפו: הסגולות של המקובל נגד החצבת

נמצאה הסגולה הבדוקה להינצל מהידבקות במחלה המתפשטת ללא שליטה? הגר"ד קוק מגדולי המקובלים בדורנו מסביר מה ניתן לעשות בפן הרוחני כדי להנצל מן המחלה שריתקה רבים בבתי החולים

צפו: הסגולות של המקובל נגד החצבת
המקובל רבי דוב קוק צילום: דוד כהן, פלאש 90

מחלת החצבת ממשיכה להתפשט ולהדביק עוד ועוד מהאוכלוסיה בארץ ובעולם, עקב כך נכנס אחד התלמידים אל הצדיק המקובל רבי דב קוק בטבריה לשאול אותו, כיצד ניתן להתחסן מפני החצבת.

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראה המקובל משיב לשואל: שורש חיסון החצבת, נמשך משלושה פסוקים אלו, לכן כל החוששים לחצבת שיגידו בתדירות במשך היום פסוקים אלו, וראוי פעם אחת ביום לתת משהו לצדקה ולאחר מכן לומר שלושה פסוקים אלו:

"רַחֲמָנָא אִדְכַּר לָן קְיָמֵהּ דְּאַהֲרֹן כַּהֲנָא" 

"חֲסִין קָדוֹשׁ בְּרוֹב טוּבְךָ נַהֵל עֲדָתֶךָ"

"קוֹל-ה' חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ"

הרב קוק המשיך והסביר את שורש הדברים וייסודם : "רחמנא אידכר לן דימה דאהרן כהנא", זה כנגד "חסין קדוש ברוב טובך נהל עדתך" (הרי אהרן הכהן הוא החמישי בשבעת הרועים  -אברהם יצחק יעקב משה אהרן -, ופסוק "חסין קדוש" הוא החמישי ב"אנא בכח", כמו כן "קול ה' חוצב להבות אש", הוא הקול החמישי מתוך השבעה קולות שמוזכרים בתהלים בפרק כ"ט".

"חסין קדוש – זה כנגד החיסון. קול ה' חוצב להבות אש – זה כנגד החצבת".

ומבואר בחז"ל כי "המזבח נברא להאריך ימיו של אדם, והברזל נברא לקצר ימיו של אדם", לכן אסור להניף ברזל על המזבח, נמצא כי המזבח מאריך ימיו של האדם.

ומי עומד בראש עבודת המזבח? אהרן הכהן!

הוי אומר, שאהרן הכהן בכוחו להאריך ימיו של האדם.

לכן, אהרן הכהן, שהוא החמישי, שהוא כנגד הפסוק "חסין קדוש" בכוחו לתת חיסון אמיתי לחצבת, ששורשו בקול החמישי שהוא "קול ה' חוצב להבות אש".

חצבת הרב דב קוק סגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד