י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאבקים סוערים

הגוש החרדי: 'דגל' מוותרת על התיק הנחשק

סיעת 'דגל התורה' בבית שמש התכנסה היום (חמישי) לישיבת סיעה ראשונה מאז הבחירות ופירוק הגוש הפוליטי - חרדי בין הסיעות החרדיות | מונטג הודיע כי הוא מוכן לוותר על תפקיד ועדת תכנון ובנייה | נציגי 'דגל' החליטו להיפגש בהקדם עם חברי הכנסת של המפלגה 'כדי לגבש עמדה'

הגוש החרדי: 'דגל' מוותרת על התיק הנחשק

סיעת 'דגל התורה' בבית שמש התכנסה היום (חמישי) לישיבת סיעה ראשונה מאז הבחירות ופירוק הגוש הפוליטי - חרדי בין הסיעות החרדיות.

בפרוטוקול הישיבה נכתב כי סיעת דגל התורה בהוראת רבני העיר וגדולי ישראל שליט"א עושים כל מאמץ שכלל נציגי הציבור החרדי במועצת העיר יתנהלו מתוך אחדות ובכך יגבר כח הציבור החרדי במועצת העיר.

בישיבה הוחלט, כי נציגי 'דגל התורה' יפגשו בהקדם עם חברי הכנסת של המפלגה "כדי לגבש עמדה לפני כל התנהלות מול הגורמים הפוליטיים הנוספים, דבר שיובא בסופו של דבר לאישור רבני העיר וגדולי ישראל שליט"א".

עוד סוכם כי, "כל התנהלות מול הגורמים הפוליטיים תהיה במשותף עם כל חברי הסיעה בלבד".

בישיבת הסיעה התייחסו לחשש מהפסקת הבנייה החרדית בעיר והצהירו כי "סיעת דגל התורה תעמוד בתוקף על שמירת העקרונות של הציבור החרדי והמשך התפתחות העיר ומוסדות התורה והחינוך".

עוד נכתב בפרוטוקול ששוגר גם לחברי הכנסת בדגל התורה כי "נציגי דגל התורה יעשו כל מאמץ לשרת את ציבור שולחיהם ולדאוג לאינטרסים של הנ"ל בכל דרך שיורו רבני העיר וגדולי ישראל שליט"א בין מהקואליציה ובין מהאופוזיציה".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי נעשים מאמצים אחרונים ע"י האדמו"ר מגור, ששיגר שליח מיוחד לראשי הסיעות, בבקשה להתאחד סביב גוש פוליטי חרדי, למען הגדלת הכוח החרדי מול עליזה בלוך.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בראש דרישותיהן של הסיעות החרדיות, עומדת הדרישה לתפקיד תכנון ובנייה, כאשר משה מונטג הודיע כי הוא מוכן לוותר על התפקיד, כל עוד הוא יעבור לנציג חרדי אחר.

בתוך כך, עליזה בלוך, ראש העיר הנכנסת בבית שמש, ומשה אבוטבול ראש העיר היוצא, נפגשו היום בלשכת ראש העיר בבית שמש.

בלוך הודתה לאבוטבול על שנותיו כשליח ציבור ואיחלה לו המשך הצלחה ועשייה למען בית שמש ובכלל. ראש העיר היוצא, משה אבוטבול איחל הצלחה רבה לד"ר עליזה בלוך בתפקידה והבטיח שיעמוד לצידה בכל עת שיידרש.

"הפגישה הינה חלק מהעברה מסודרת של תפקיד ראש העיר בבית שמש. השניים ימשיכו לשתף פעולה כמובן בהמשך הדרך", נמסר ל'בחדרי חרדים'.

מונטג משה מונטג בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד