י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לפני ההמראה

נתניהו: שנתיים מראים אותי עולה ויורד בצוללות

לפני המראתו לפריז, בסמוך למטוס התייחס נתניהו לשאלת עיתונאים בנושאים הבוערים שעל סדר היום, בהם תיק הצוללות שהוציא אותו נקי והעברת 15 מיליון דולרים מקטאר לעזה 

נתניהו: שנתיים מראים אותי עולה ויורד בצוללות
ראש הממשלה נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בטרם המראתו לפריז, להשתתף בטקס לציון 100 שנים לסיום מלחמת העולם הראשונה, התייחס לתיק הצוללות ואמר "זה שנתיים שמראים אותי עולה ויורד בצוללות. תחילה אמרו: 'הוא ידע' עכשיו אומרים: 'הוא לא ידע'. אז כפי שאתם יודעים, לגביי, אין אפילו טענה. זה לא דבר של מה בכך, משום שלא מהססים הרי להאשים אותי בטענות האבסורדיות ביותר, כאלה שלא מחזיקות מים, אם אפשר להתבטא כך. אבל במקרה הזה, אפילו טענה אבסורדית לא הייתה".

בהתייחס לכך שהמשטרה ממליצה להגיש כתב אישום נגד מקורבו דוד שמרון בחשד לטיפול בשוחד בפרשה אמר "אתם יודעים הרי שלא ידעתי. שנית, אני מציע להמתין לסוף התהליכים ולא לחרוץ דין".

טוענים שאם לא ידעת אתה לא כשיר להנהיג?

על כך השיב נתניהו "טוענים הרבה טענות, והטענות האלה מתנפצות ויורדות למצולות. אתם יודעים את זה, כולם יודעים. משנים כל הזמן את הקו. מנסים, תמשיכו לנסות".

לשאלת עיתונאים האם הכסף הקטארי שהועבר בסופ"ש לעזה, מסייע בהרגעת הרוחות ברצועה, השיב "אני עושה מה שאני יכול בתיאום עם גורמי הביטחון להחזיר את השקט ליישובי הדרום, אבל גם למנוע משבר הומניטרי. זה תהליך. אני חושב שברגע זה, זה הצעד הנכון"

בנושא המתיחות בדרום אמר ראש הממשלה נתניהו, "קודם כל הדברים האלה כבר נעשו, והם נעשו בתנאים מסוימים על מנת למנוע את המשבר ההומניטרי ועל דעת כל גורמי הביטחון וגם גורמי הקבינט", אמר בהתייחס להעברת 15 מיליון הדולרים של קטאר שהועברו לרצועה.

"ערכנו דיונים רציניים. זה שאלה של אלטרנטיבות. יש לנו עוד נושאים רבים שאנחנו מטפלים בהם, בחזיתות שונות, וגם בעניין הזה אני חושב שאנחנו פועלים בצורה מושכלת ואחראית. לכל צעד, בלי יוצא מן הכלל יש מחיר. כשאתה נוקט צעדים של מנהיגות תמיד יש מחיר. אם אתה לא יכול לשאת במחיר, אתה לא יכול להנהיג. ואני יודע לשאת במחיר".

בנימין נתיהו מסיבת עיתונאים צוללות תיק 3000 עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד