י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב מתחמם > תיעוד בלעדי

דרעי נגד ברקוביץ': השטן הוציא צו שמונה • תיעוד בלעדי

המאבק לקראת הסיבוב השני, שיתקיים ביום שלישי בירושלים - מתחמם. בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ממסיבת הניצחון שקיימה סיעת ש"ס בת"א, נראה יו"ר התנועה דרעי, תוקף בחריפות את המועמד החילוני ואת פעיליו החרדים: "מנסים בכל מיני שיטות והשמצות" • צפו

דרעי נגד ברקוביץ': השטן הוציא צו שמונה • תיעוד בלעדי
השר אריה דרעי צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס לבחירות לראשות העיר ירושלים, שיוכרעו ביום שלישי השבוע ומזהיר מעלייתו של המועמד עופר ברקוביץ' לראשות העיר ירושלים

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מנאום שנשא יו"ר ש"ס בחגיגות הניצחון של סיעת ש"ס בתל אביב שהצליחה לגרוף שני מנדטים אמר על משה ליאון: "הרב עובדיה לפני פטירתו תמך בו ועכשיו כל גדולי ישראל תומכים בו מול מועמד שאינו דתי בכלל, שרוצה פשוטו כמשמעו לחלן את ירושלים להפוך אותה לעיר... ככל דבר, עיר הקודש שלנו ירושלים".

לדברי דרעי, "אני מקווה שביום שלישי נצליח גם שם, השטן הוציא צו שמונה וגייס את כל גיסותיו לצערי הרב, אמנם מפתיע אבל מה לעשות, פתאום שאתה רואה את הגייסות האלה זה לא סתם אתה רואה שלא רק יהודים רחוקים או יהודים חילונים, לצערנו אבל גם... אומנם בשולי המחנה".

"השטן מגייס את כולם ומנסים בכל מיני שיטות והשמצות ושקרים והפרד ומשול ולקרר את הקדרה - כל דבר שאפשרי כדי שהוא ינצח".

"כמובן שגם השמאל... עכשיו גם ראיתי שעמוס שוקן מגייס את כל הכוח שלו בעיתון 'הארץ', למען המועמד החילוני בירושלים. מה לו ולירושלים הוא לא גר בירושלים בכלל", כך השר דרעי בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים'.

בתוך כך, תוגברה האבטחה סביב המועמד עופר ברקוביץ'. בראיון לגל"צ הסביר ברקוביץ' כי ההחלטה התקבלה "בעקבות הדברים החריפים נגדי".

אריה דרעי עופר ברקוביץ עמוס שוקן בחירות בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד