י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עם אגרופן וגז מדמיע

בני ברק: 3 נתפסו על חם בזמן פריצה לדירה

שלושה חשודים שניסו לפרוץ לדירה בשיכון ה' בבני ברק, נתפסו על חם. האחד נתפס במרפסת הבית ואילו השניים האחרים נתפסו כעבור מרדף קצר כשבכליהם נמצאו אגרופן וגז מדמיע, לצד ציוד פריצה מתקדם • תיעוד מהזירה

בני ברק: 3 נתפסו על חם בזמן פריצה לדירה
בני ברק: 3 נתפסו על חם בזמן פריצה לדירה צילום: דוברות השומרים

בשעת לילה מאוחרת (ראשון), הבחינו מספר תושבים בצעיר אשר מטפס לעבר דירה ברחוב ריינס בשיכון ה' בבני ברק, בשעה ששני חשודים נוספים מתצפתים על הרחוב במטרה לוודא שהפריצה תתבצע ללא הפרעות. הדבר עורר את חשדם של התושבים שחייגו למוקד 'השומרים'.

מתנדבי הארגון שהיו באותו הזמן במהלך סיור שגרתי בקרבת מקום, הוזעקו במהירות והבחינו בחשוד השוהה במרפסת הדירה בזמן ששני החשודים הנוספים מנסים להימלט מהמקום. לאחר מרדף קצר נעצרו גם השניים ובחפציהם נתפסו בין היתר כלי תקיפה, כגון אגרופן וגז מדמיע, בנוסף לציוד פריצה מתקדם איתו על פי החשד תכננו לבצע פריצות נוספות.

החשודים, אשר מוכרים למשטרה מאירועים פליליים קודמים, הועברו לידי צוותי הסיור של משטרת מרחב דן, שהובילו אותם לתחנת המשטרה להמשך חקירה.

בהנהלת הארגון מציינים כי בתקופה האחרונה חלה עלייה בכמות האירועים הפליליים המתרחשים בעיר, בדגש על שעות הלילה המאוחרות. בעקבות כך, בארגון 'השומרים' עומדים בקשר רציף עם המשטרה בכדי להתחקות אחר החשודים ונחושים להמשיך לשמר את תחושת הביטחון של תושבי העיר - על כן הונחו המתנדבים להגביר את ערנותם ולתגבר את הסיורים בעיר.

פריצה לדירה תפיסה על חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד