י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי הפרובוקציה בליל הניצחון

האמירה של הרבי לראש העיר הנבחר • צפו

הקרע בין החסידים לליטאים בירושלים, אינו משליך על העיר בני ברק, שם בירך הרבי מויז'ניץ בחום את ראש העיר הנכנס • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו 

רובינשטיין מתברך מהרבי מויז'ניץ. צילום: יהודה פרקוביץ
רובינשטיין מתברך מהרבי מויז'ניץ. צילום: יהודה פרקוביץ

לאחר הבחירות בעיר התורה והחסידות - בני ברק, בירך האדמו"ר מויז'ניץ את ראש העיר הנבחר אברהם רובינשטיין, שיזכה לעשות חסדים בתפקידו. 

האדמו"ר נפגש עם ראש העיר הבוקר (ראשון), בעת ביקורו של הרבי במשרדי 'תינוק בריא' בבני ברק, לשם הגיע על מנת לקבוע מזוזה. בכניסת הרבי למעמד, לחץ את ידו של ראש העיר רובינשטיין, אשר זוכה לחביבות מיוחדת אצל האדמו"ר, והוסיף "עולם חסד יבנה, אברהם מידת החסד. ר' אברהם אתה תצליח לעשות ולהרבות חסד בתפקידך, כאן ובעיר בני ברק כולה".

צפו בתיעוד וידאו מהפגישה 

כשעברו לדבר על נושא המחלות הגנטיות בהם עוסק הארגון, הרבי בירך ש"ההורים והמתעסקים בעניין יזכו להרחבת הדעת ויישוב הדעת" ומיד הרחיב בנושא משפחות החולים, ש"הדבר גורם להיעדר יישוב הדעת של כל בני המשפחה, לא שייך להתפלל וללמוד ולעשות מצוות ביישוב הדעת, המתח והעיסוק סביב החולה לא נותן מנוח. כשיש חולה בבית ל"ע, כולם כורעים תחת הנטל".

רה"ע רובינשטיין סיפר לרבי ש"ביום שישי האחרון הייתי במחלקת מטולוגיה ילדים בתל השומר. ראיתי שם המון ילדים חולים מאנ"ש, מדי הרבה יהודים חרדים לדבר ה' שסובלים ממחלות קשות ל"ע, קשה לראות את זה. ממש נורא ואיום" הרבי ענה "שה' ירחם. רופא חולי עמו ישראל, הקב"ה עצמו הוא רופא חולים, והוא זה שמעניק לרופאים את הרשות והזכות לרפא, כמו שכתוב ורפא ירפא, מכאן שניתנה רשות וכו'. אני תמיד אומר לאנשים שבאים אלי, דבר ראשון תתפללו לה', כמובן שתלכו לרופא להיבדק ולטפל מה שצריך, אבל צריך לזכור שהקב"ה הוא רופא חולים"

בסיום המעמד בירך שוב את רובינשטיין ש"יזכה לקדש שם שמים בכל הליכותיו, וכל אשר יעשה יצליח".

 

אברהם רובינשטיין הרבי מויזניץ מפגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד