י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בגיל 52

אבל בבני ברק: איש החסד ר' זלמן נפטר

הבוקר הלך לעולמו ר' זלמן איצקוביץ ז"ל, מרחוב הרב מינץ בבני ברק | אדם שהיה כל כולו איש חסד בגופו ובממונו | 'בחדרי חרדים' עם קווים לדמותו

אבל בבני ברק: איש החסד ר' זלמן נפטר
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר לפנות בוקר איש החסד הרב זלמן איצקוביץ ז"ל והוא בן 52, שבמשך שנים עמד מאחורי חלוקת מזון למשפחות נזקקות, כשאף אחד מאותן משפחות לא יודע מי האיש שדואג להם.

הרב זלמן איצקוביץ', סבל בשנה האחרונה ממחלה קשה, ובשבועות האחרונים נפל למשכב, עד שלא יכול היה להמשיך בפעילות.  

הוא נולד בכ' שבט תשכ"ו, לאביו הרב חיים הלל איצקוביץ ז"ל, בהגיעו לפרק האיש מקדש נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרב זליג לייב ברוורמן. 

מתפללי בית הכנסת 'הראשונים' שבו התפלל המנוח ז"ל,  מספרים ל'בחדרי חרדים', כי למרות הקושי הגדול עקב המחלה, ר' זלמן ז"ל היה מגיע בשארית כוחותיו לבית הכנסת.

הגאון רבי אשר גנס, מוסר השיעורים בבית הכנסת שהכיר את הרב זלמן ז"ל מקרוב, מספר ל'בחדרי חרדים' על היכרותו עם המנוח: "במשך 15 שנים הוא החזיק מאות משפחות של תלמידי חכמים, אנשים היו מתקשרים אליו ומבקשים סיוע בהכנת שמחות משפחתיות, משפחות שלא היו מסוגלות להעמיד שבת שבע ברכות, מאחר והן היו במצב כלכלי קשה, הרב זלמן ז"ל היה מתרוצץ ומוודא שיש להם את כל מה שהן צריכות, הוא היה מוציא מכספו הפרטי הרבה כסף כדי להחזיק משפחות נזקקות".

הלוויתו תצא היום (שני) בשעה 12:30 בצהריים מביתו רחוב מינץ 29 בני ברק, ותעבור דרך בית הכנסת 'הראשונים' ברחוב רבי עקיבא 17 שם התפלל, לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן.

בני המשפחה יושבים שבעה ברחוב ישעיהו 3 בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

איצקוביץ הלוויה ברוך דיין האמת בית הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד