י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

מחריד: צעיר חשוד בפגיעה בילדה חרדית בפתח ביתה

ברשתות החברתיות מופץ בשעות האחרונות תיעוד וידאו, של צעיר בחזות חרדית, שעוקב אחר ילדה בת 11 באחת השכונות החרדיות בירושלים • הנפגעת גילתה תושייה ונאבקה בו עד שנמלט

מחריד: צעיר חשוד בפגיעה בילדה חרדית בפתח ביתה
החשוד צילום: מצלמת אבטחה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ברשתות החברתיות מופץ בשעות האחרונות תיעוד וידאו, של צעיר בלבוש חרדי, שעוקב אחר ילדה בת 11 באחת השכונות החרדיות בירושלים, תוך שהוא מחזיק את הטלפון בסמוך לאוזן.

הצעיר בחזות החרדית נכנס אחריה לחצר בניין ועולה אחריה במדרגות. בתיעוד נראה החשוד מבחין שהיא מוציאה מפתח, הלה ממשיך לעלות במעלה במדרגות, אך לאחר שניות ספורות סב על עקבותיו, כשהיא עם הגב אליו, פותחת את דלת הבית.

החשוד נראה יורד לכיוונה, ומיד לאחר שהיא נכנסת לבית, הוא מתקרב אליה. הילדה לא מאבדת עשתונות, מתנגדת ומתחילה לצרוח ואף מבריחה אותו בתעוזה רבה. החשוד נס על נפשו כשבמקביל, השכן שככל הנראה שמע את זעקות הילדה, יוצא והיא מספרת לו את אשר אירע.

בתיעוד הוידאו נראה אדם, ככל הנראה אותו אחד, כשהפעם הוא לבוש בחליפה ומגבעת לראשו, כשהוא חוזר ונכנס לחצר הבניין, אך תוך שניות ספורות עוזב את המקום כלעומת שבא.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המקרה התרחש לפני שבוע וחצי ביום חמישי, ומשום מה משפחת הילדה לא הגישו תלונה למשטרה עד כה, רק בשעה זו, הם חשו למגרש הרוסים בירושלים, שם מגישים תלונה נגד התקיפה. 

'בחדרי חרדים' נמנע בשלב זה מלפרסם את התיעוד, זאת בכדי שלא לפגוע בילדה האמיצה. בארגון 'טוהר המחנה', כך מסתבר, מכירים את התיעוד מאז אתמול, ובעקבות פנייתם, האב ניגש כאמור להגשת תלונה במשטרה.

"הפצת הסרטון ברשתות החברתיות ללא טשטוש הילדה, הוא חמור מאוד, בעיקר בשל הפגיעה בנפגעת העבירה, שברור לכולם שלא עשתה דבר רע ואינה חפצה בפרסום התיעוד שלה", אומרים בארגון 'טוהר המחנה' ל'בחדרי חרדים'.

במשטרת מחוז ירושלים אישרו ל'בחדרי חרדים' כי אב הילדה אותר וכי הגיש תלונה בתחנת המשטרה. בעקבות כך נפתחה חקירה לבירור הנסיבות.

מעשים חמורים מצלמת אבטחה ילדה אמיצה ירושלים וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד