י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שעתיים לפני

צפו: החתונה שהועברה בגלל הרקטות בדרום

בעזרתם של אנשים טובים הצליחו הזוג הטרי למשפחת עובדיה בני ה-22, לקיים את יום כלולותיהם בזמנו אך לא במקום שהוכשר לכך | שעתיים לפני הם קיבלו הוראה מפיקוד העורף כי החתונה לא תוכל להתקיים בנתיבות והיא הועברה לאולם ביישוב סמוך מתח לבית כנסת • צפו בתיעוד מהריקודים

צפו: החתונה שהועברה בגלל הרקטות בדרום
החופה צילום: פלאשבק צלמים

החתונה כמעט בוטלה בשל המצב הביטחוני בדרום, הדמעות כבר החלו להציף את פניהם של בני הזוג, אך עד מהרה נמצא הפיתרון.

בני הזוג צוריאל והודיה עובדיה, אמורים היו להינשא אמש (שני) כמו כל זוג ביום השמח בחייו, באולם שמחות יוקרתי ומכובד, השניים תושבי נתיבות סגרו על אולם גן הפקאן בעירם, אלא שהמצב המתוח בדרום והוראות פיקוד העורף המחמירות, לא איפשרו את קיום האירוע.

אחד המוזמנים חבר מועצת העיר ישראל חניה, מצא עד מהרה פיתרון, הוא נזכר שביישוב הסמוך 'בית הגדי' ישנו אולם שמחות ממוגן מתחת לבית הכנסת.

צילום: פלאשבק צלמים

"בשעה 17:30 קיבלתי שיחה מקרובי משפחה של הזוג הצעיר, שבה הודיעו לי כי פיקוד העורף לא מאשר את החתונה באולם בנתיבות", סיפר חניה ל'ידיעות אחרונות'. "המחשבה על הזוג שעלול לא להינשא העציבה אותי. חשבתי מה
לעשות ואחרי כמה דקות היה לי רעיון: חייגתי לרב של מושב בית הגדי, הסברתי לו מה קרה, וקיבלנו את אישורו ואת אישור ראש המועצה לקיים את החתונה באולם".

חניה מספר עוד, כי עד מהרה גייס צבא של מתנדבים אשר נרתמו להעביר כיסאות ושולחנות מאולם השמחות בנתיבות אל היישוב הסמוך, כמו כן, את הציוד של הקייטרינג והתזמורת, זאת בעוד מתנדבים אחרים מנקים את האולם ביישוב ומכשירים אותו לשמחת החתונה.

הזוג הטרי הודו לכל הפעילים על ההירתמות המהירה למען יוכלו לחגוג את יום שמחתם במועדו.

מתיחות בדרום נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד