י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ויעשו כולם 'אגודה' אחת"

צפו: גפני קרא לפיוס והפעילים שאגו "6-3"

אחרי שבישר לשר התורה את התוצאות בירושלים, הגיע גפני אל המטה המרכזי שם נשא נאום מפייס והושיט יד לאחדות עם 'אגודת ישראל', הפעילים פחות אהבו וקטעו את דבריו בקריאות "בוז" ושירת "6-3" | גפני קינח בשירת "ויעשו כולם אגודה אחת", כשהמסר ברור, גם אם הוא לא ברור לפעילים • צפו

צפו: גפני קרא לפיוס והפעילים שאגו "6-3"
גפני מרגיע את הפעילים בליל הניצחון של ליאון צילום: באדיבות המצלם

בשעת לילה מאוחרת, לאחר שבישר בעצמו לשר התורה על זכייתו של משה ליאון במירוץ לראשות העיר ירושלים, הגיע יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אל המטה המרכזי של התנועה ברח' כנפי נשרים בירושלים, כדי לשאת דברים בפני מאות הפעילים אשר פעלו במרץ לאורך יום הבחירות למען בחירתו של ליאון.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', ניתן לראות וגם לשמוע כי עם תחילת משאו של גפני, החלו הפעילים לקרוא קריאות "בוז" וכן לשאוג את הימנון הבחירות "6-3", שהכעיס את החסידים כבר בפעם הקודמת, מה שהעמיק את הפילוג.

אולם שלושת הח"כים שעמדו על הבמה, ביקשו מהקהל להירגע ולהפסיק מיד את הקריאות הללו. "לא רוצה. אפשר להירגע לא יוצא מזה כלום, כולם יודעים 6 ו-3, יודעים", אמר גפני לפעילים המשולהבים.

"אנחנו קוראים להם (אגודת ישראל א.ק.), אנחנו עומדים כאן שלושת חברי הכנסת של דגל התורה, ובפני היהדות החרדית עומדים אתגרים קשים, יש בעיות שאנחנו צריכים להתמודד איתם. סיימנו את מערכת הבחירות בניצחון, אבל אנחנו רוצים אחדות", אמר גפני כשהוא עומד בין הח"כים אורי מקלב ויעקב אשר.

בינתיים המיקרופון השתתק והקהל ניצל את השניות לתיקון התקלה ופצח בשירת "המה כרעו ונפלו".

כשחזר המיקרופון לפעולה המשיך גפני ואמר, "רבותי, הוכחתם במהלך החודש האחרון, בגרות בלתי רגילה. פעילות לא מצויה, אתם הבאתם את הניצחון לדגל התורה. מכאן ואילך אנחנו סיימנו את מערכת הבחירות, הבחירות אצלנו זה לא מטרה, הבחירות זה אמצעי, אנחנו רוצים לסיים את מערכת הבחירות, היא מאחורינו על פרותיה ותוצרותיה, הרי אנחנו רוצים לעבוד יחד, אנחנו באבירות של מנצחים קוראים לקרוא לחברנו ב'אגודת ישראל' לעשות עבודה משותפת", אמר גפני כשברקע נשמעו קריאות "בוז".

"אנחנו יודעים מה כוחם ,אנחנו מכבדים את הכל, אנחנו רוצים לפעול יחד. אני מציע להפסיק עם השירים שמעליבים מישהו אחר", אמר גפני לסיום ואז הראה את כישורי השירה שלו ופצח בשירת "ויעשו כולם אגודה אחת", כך תיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

משה גפני אחדות אגודת ישראל בחירות בירושלים דגל התורה פיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד