י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מבצע מיוחד

צפו: כך נלכדו 9 נהגי אוטובוס משתמשים בפלאפון

במבצע מיוחד ומתוחכם עצרה המשטרה תשעה נהגים בחברות אוטובוסים מוכרות, אשר השתמשו בנייד תוך כדי נסיעה, דבר שסיכן אותו ואת נוסעיו | צפו בתיעוד המטריד 

צפו: כך נלכדו 9 נהגי אוטובוס משתמשים בפלאפון
נהג אוטובוס נתפס משתמש בטלפון בנהיגה צילום: דוברות המשטרה

כמה פעמים יצא לכם לנסוע בתחבורה ציבורית, ולהבחין כי הנהג משתמש בטלפון ומסכן את חייו ואת חיי הנוסעים? במשטרה החליטו לערוך פעילות יזומה ושוטרים בבגדים אזרחיים עלו לאוטובוסים על מנת לתעד את הנהגים. 

בימים האחרונים התבצעה פעילות אכיפה סמויה וממוקדת של שוטרי אגף התנועה בערים ירושלים, חיפה ונצרת נגד נהגי אוטובוסים של החברות אגד, סופרבוס, קווים וג'י בי טורס המבצעים עבירות תנועה, בדגש על עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש במטרה להבטיח את בטחון ציבור הנוסעים ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה.

במסגרת הגברת האכיפה נגד נהגי האוטובוסים, היחידה המרכזית של אגף התנועה ביצעה פעילות אכיפה סמויה בשילוב ניידות ושוטרים סמויים תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה, במטרה לתעד נהגי אוטובוסים המבצעים עבירות תנועה בדגש על סל העבירות מסכנות חיים ובריונות כביש.

השוטרים הסמויים התמקמו בנקודות תצפית ועלו כנוסעים תמימים לאוטובוסים בכדי לאתר את אותם נהגים המסכנים את הנוסעים ואת כלל משתמשי הדרך בכך, שאינם מרוכזים בנהיגה ומבצעים פעולות המסיחות את דעתם מהכביש.

הפעילות נפרסה על שעות ההפעלה של קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים. כאמור במהלך הפעילות תועד אחד הנהגים מבצע עבירת תנועה של שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה והובלת נוסעים, בנוסף נרשמו דו"חות לנהגי אוטובוסים שביצעו עבירות כגון: פניה מנתיב המורה על נסיעה ישר (נסיעה בניגוד לחץ), כניסה לצומת לא פנוי, נהיגה בחוסר זהירות, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ועוד.

שוטרי אגף התנועה ביצעו בדיקות לעשרות אוטובוסים ורשמו 23 דו"חות תנועה, בתוך כך נרשמו 9 דו"חות על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

משטרת ישראל תמשיך לאכוף בנחישות כל העת ובאפס סובלנות כלפי נהגים שיבצעו עבירות תנועה שכן, להם יש אחריות גדולה על הנוסעים המבקשים להגיע למחוז חפצם בשלום.

הסחת דעת נהגי אוטובוסים משטרת התנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד