כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

חדש בישראל: מפרסמים ביו-טיוב ישלמו רק על פרסומות שנצפו

גוגל משיקה בישראל פורמט פרסום ביו-טיוב, לפיו ישלם המפרסם רק אם הגולש צפה בלפחות 30 שניות מהפרסומת

  • י"ד טבת התשע"ב
פרסום. צילום: עוזי ברק
פרסום. צילום: עוזי ברק

גוגל ישראל הודיעה הבוקר על השקת פורמט פרסום חדש בישראל: TrueView, אשר במסגרתו יוכלו הגולשים לדלג על פרסומת הווידיאו המוצגת לפני הסרטון (פרי-רול) לאחר 5 שניות, ולעבור ישירות לסרטון המבוקש ביו-טיוב. ישראל היא המדינה השלישית לאמץ את הפורמט, המיושם בשנה האחרונה בארה"ב ובבריטניה. במדינות אלו יכולים הגולשים לדלג על 50% מהפרסומות המוצגות באתר שיתוף הווידיאו.

בפורמט החדש המפרסם ישלם רק אם הצופה צפה בלפחות 30 שניות מהפרסומת, או בכולה אם מדובר בפרסומת קצרה מ-30 שניות. בכך מבקשת גוגל להבטיח פרסום ממוקד יותר ויכולת למקסם החזר על השקעה פרסומית. הפורמט החדש הושק הבוקר בארץ במסגרת אירוע "Think: Consumers" השנתי של גוגל בתל אביב.

לדברי אהרון די קסטרו, סמנכ"ל לקוחות מקומיים בגוגל ישראל, עד 2015, מחצית הקמפיינים ברשת ישלבו סרטוני וידיאו בפורמט ה-'תשלום פר-צפייה'. מפיילוטים שנערכו בארה"ב ובבריטניה שבחנו את הפורמט, עלה כי גולשים הבוחרים לצפות בפרסומת קשובים יותר ב-75% יותר קשובים לפרסומת מאשר אלו שצפו בפרסומת וידיאו באופן רגיל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד