י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צעד יוצא דופן

לראשונה: מלאניה טראמפ פיטרה בכירה בבית הלבן

בשביל בעלה זהו לא חידוש גדול, שכן הוא פיטר כבר עשרות בעלי תפקידים מאז נכנס לתפקידו כנשיא, אולם עבור הגברת הראשונה של ארה"ב, זהו צעד יוצא דופן וכנראה שאותה מפוטרת אכן הגדישה את הסאה

לראשונה: מלאניה טראמפ פיטרה בכירה בבית הלבן
חדר בבית הלבן צילום: pixabay

סגנית היועצת לביטחון לאומי תפוטר, ככל הנראה לאחר שהגברת הראשונה דורשת את פיטוריה.

הגברת הראשונה של ארה"ב, נקטה בצעד יוצא דופן של פיטורין נגד מירה ריקרדל, העוזרת של היועץ לביטחון לאומי, ג'ון בולטון, ביום שלישי האחרון.

בעלה הנשיא דונלד טראמפ, כבר פיטר עשרות אנשים מאז נכנס לתפקידו בבית הלבן, אך בשביל הגברת זהו בהחלט צעד לא רגיל, וההתפטרות הנוכחית מוגדרת כהתערבות נדירה של מלאניה.

"ריקרדל אינה ראויה עוד לכבוד הזה לשרת בבית הלבן", כך מסרה סטפני גרישם, מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה, בהצהרה שמסרה לתקשורת האמריקאית.

על פי הדיווחים, הגברת שפוטרה, מונתה על ידי היועץ לביטחון לאומי ג'ון בולטון לסגניתו, ובמסע האחרון של הגברת הראשונה מלאניה טראמפ לאפריקה בחודש אוקטובר, סגנית היועץ התעמתה עם אנשי הגברת הראשונה על מספר נושאים, בין הוויכוחים היה גם את נושא סדר הישיבה במטוס, בנוסף הם התלוננו בפני הגברת הראשונה כי ריקרדל ניהלה איתם ויכוח בנוגע לשימוש במשאבי המועצה לביטחון לאומי. ריקרדל גם שיתפה את הנעשה בטיסה עם ראש המטה של ​​הבית הלבן, ג'ון קלי, ומזכיר ההגנה, ג'ים מאטיס, דבר שהעלה את חמתם של אנשי הגברת הראשונה.

במהלך ראיון שהעניקה מלניה, לתקשורת האמריקאית בעת ביקורה באפריקה, אמרה כי "יש אנשים בבית הלבן שאני לא סומכת עליהם".

ה'וואל סטריט ג'ורנל' דיווח כי אנשי הגברת הראשונה, חושדים כי ריקרדל מדליפה לתקשורת סיפורים מתוך הבית הלבן, ומנסה "ללכלך" על אנשי מלניה, "הסיפורים שלה תמיד שליליים על הבית הלבן", נאמר בדיווח.

מלאניה טראמפ פיטורין הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד