י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בכבאות מאשרים

השריפה פרצה בשל משחק ילדים באש

השריפה בבית שמש פרצה ממשחק ילדים באש, מה שגרם להתלקחות כלי מיטה ומזרנים, וכתוצאה מכך פרצה שריפה משמעותית אשר פלטה עשן רב, ולכדה בתוכה את כל בני הבית

השריפה פרצה בשל משחק ילדים באש
ילד מפונה משריפה בבית שמש צילום: דוברות כב"ה מחוז ירושלים

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני מספר שעות, מחקירה ראשונית של השריפה הבוקר בבניין ברחוב חזון איש בעיר בית שמש, עולה כי השריפה פרצה ככל הנראה בעקבות משחק באש של ילדים.

מהחקירה שבוצעה על ידי צוות חקירה מיוחד בפיקודו של רע"ן חקירות במחוז ירושלים סגן טפסר משה אלעזרי, עולה עוד כי המשחק של הילדים באש גרם להתלקחות כלי מיטה ומזרנים, וכתוצאה מכך פרצה שריפה משמעותית אשר פלטה עשן רב, ולכדה בתוכה את כל בני הבית, ובהם ילדים קטנים אשר חלקם נפצעו באורח קשה כתוצאה מהעשן והאש.

רק הודות לפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש שהגיעו למקום תוך דקות ספורות, חילצו את המשפחה הלכודה מהלהבות והעשן, וחילצו אזרחים נוספים בבניין, נמנע אסון כבד והרוגים רבים באירוע, וכן את שריפת כל הבניין.

מהדירה בה פרצה השריפה, קומה מינוס 1 מתוך חמש קומות, פונו שני ילדים בגילאי 6 ו-7, שאושפזו בבית החולים אסף הרופא, אחד במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם והשני במצב בינוני. תשעה בני משפחה נוספים, פונו אף הם במצב קל, וכבר שוחררו.

זוג הורים וששת ילדיהם בגילאי שנתיים עד 14, שפונו במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, מטופלים בחדר המיון וככל הנראה ישוחררו בהקדם.

מדובר בבניין בן חמש קומות, ובו עשרות רבות של דיירים. מרביתם, יצאו בכוחות עצמם מהבניין, למעט אלו שחולצו על ידי לוחמי האש. צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, שסבלו כולם משאיפות עשן.

בית שמש שריפה בדירה כיבוי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד