ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בנט נועד עם נתניהו

דריכות: "השבוע יוכרע אם הולכים לבחירות"

אחרי התפטרותו של שר הביטחון, נפגש בשעה זו ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, בצל דרישתו לקבל את תיק הביטחון כתנאי להמשך השותפות הקואליציונית

דריכות: "השבוע יוכרע אם הולכים לבחירות"
יונתן זינדל, פלאש 90

בשעה זו החלה פגישת שר החינוך נפתלי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, במהלכה יוכרע האם תיק הביטחון יעבור לידי השר בנט, לאחר שהציב את העברת התיק לידיו כתנאי להמשך השותפות הקואליציונית.

שרת המשפטים איילת שקד, קוראת לראש הממשלה להעביר לידיו של השר נפתלי בנט את תיק הביטחון וכי אין להשאיר את המצב הנוכחי בעזה כפי שהוא. באם לא, דורשת שקד, "יש לצאת לבחירות בזק".

בדברים שאמרה הבוקר (שישי) שרת המשפטים בכנס שנערך בתל אביב טענה כי, "אנחנו נמצאים בשבוע שיכריע אם הולכים לבחירות או שהממשלה תמלא את ימיה עד נובמבר 19'".

לדברי שקד: "לאור משבר האמון הביטחוני, חיוני למנות את נפתלי בנט לשר הביטחון כדי להשיב לישראל את ההרתעה. ישראל יכולה לחזור לנצח. לא נכון להשאיר את המצב בדרום כפי שהוא".

בנוסף, קראה שקד כי באם יוחלט ללכת לבחירות מוקדמות, יש לעשות זאת תוך שלושה חודשים, שכן לדבריה "צריך לעשות זאת תוך שלושה חודשים, לא יותר מכך, כדי למנוע פגיעה בכלכלה, בביטחון ולהפחית את כמות השיח הציבורי הרעיל".

הערכה היא במערכת הפוליטית כי נתניהו לא יקבל הכרעה לפני שבת, אלא יתייעץ עם מקורביו במהלך סוף השבוע, כך שייתכן שכבר בתחילת השבוע יודיע ראש הממשלה על כוונותיו באשר להמשך קיום הממשלה הנוכחית.

נפתלי בנט בנימין נתניהו שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד