ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סוף לשמועות הזדוניות • פרסום ראשון

משפחתו של ראש המועצה: מגנים הניסיון להצביע על גפני כאשם

ככלות ימי השבעה על פטירתו, בני משפחתו של ראש מועצת טלז סטון הרב אברהם רוזנטל ז"ל, מפרסמים הבהרה חריגה, במטרה לשים קץ לשמועות זדוניות שהופצו, על פיהן, יש לח"כ משה גפני קשר להחלטה להדיחו, מה שהביא לפטירתו הטרגית | המכתב המלא בפרסום ראשון

משפחתו של ראש המועצה: מגנים הניסיון להצביע על גפני כאשם
ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל צילום: פנחס עמנואל

פרסום ראשון – ההבהרה הדרמטית אחרי השמועות הזדוניות: בתום ימי השבעה ולאחר סיום מערכת הבחירות המקומיות, בני משפחתו של ראש מועצת קריית יערים הרב אברהם רוזנטל ז"ל, משגרים הבהרה חריגה, שמבקשת לשים סוף לשמועות זדוניות, על פיהן, יש לח"כ משה גפני קשר להחלטה להדיחו, מה שהביא לפטירתו הטרגית.

במכתב ששיגרו בני משפחתו של הרב רוזנטל ז"ל הם מבקשים לגנות את הניסיון להשחיר את שמו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני כמי שאשם במקרה שאירע.

במכתב כותב חתנו הרב עמירם ולדנברג כי "שמענו שיש גורמים שאינם ממחנינו שמשתמשים בנו על מנת לפגוע באופן אישי בח"כ הרב משה גפני הי"ו שהיה שנים רבות עם אבינו ז"ל", חתן המנוח מבהיר: "אנו מגנים כל ניסיון להשחיר את פניו ולהצביע עליו כאשם בדרך כזו או אחרת במה שאירע".

"גם במהלך מערכת הבחירות", חושפים בני המשפחה טפח מהנהגתו המיוחדת של אביהם המנוח", "השתדל אבינו ז"ל לשמור על כבודו של הרב גפני, ואכן לח"כ גפני זכויות רבות בניסיונות להשכנת השלום בישוב ואני בטוחים שימשיך לפעול בדרך זו על מנת לשמור על המקום שהיה כל כך יקר לליבו של אבא ז"ל".

הדברים מתייחסים להסכם שנחתם שעות לפני הגשת הרשימות ונחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', בו התחייב רוזנטל לפנות את מקומו בתום 12 חודשים לטובת מועמד 'דגל התורה' יצחק רביץ שהודח מתפקיד סגן ראש המועצה בביתר עילית.

את המכתב שנחשף כאן לראשונה, מסיים חתן המנוח ז"ל: "אבינו ז"ל היה איש של שלום, איש שתמיד מחל על עלבונו וסייע לכל אחד ללא שום חשבונות, אנו כבני המשפחה נעשה הכל כדי ללכת בדרכיו, להנציח את זכרו ולהמשיך מורשתו במורשתו האישית והציבורית".

טלז סטון רוזנטל משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד