י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
קידושים וביקורים

כך חגג ליאון את השבת הראשונה כראש העיר

משה ליאון, שנבחר לאשות העיר ירושלים, חגג בשבת האחרונה את היבחרו בשורת אירועים וביקורים | ברחבי הארץ נערכו קידושים לכבוד הניצחון הליטאי-ש"סי בבירת ישראל

כך חגג ליאון את השבת הראשונה כראש העיר
משה ליאון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שנבחר ברוב מוחץ לראש העיר ירושלים, משה ליאון חגג את השבת האחרונה בשורת ביקורים בבתי הרבנים בעיר וכן במעמד שירת הבקשות שנערך בשבתות החורף בהיכל בית הכנסת מוסאיוף.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ליאון השתתף לפנות בוקר בשירת הבקשות המסורתית בבית הכנסת מוסאיוף בשכונת הבוכרים, בהשתתפות גדולי הפייטנים משה חבושה ויחזקאל מזרחי.

גם בתפילת שחרית נכח ליאון במקום, כאשר הוא כובד לשמש חזן וניגש לפני העמוד לתפילת שחרית. לאחר התפילה הגיע ליאון לביתו של משגיח ישיבת מיר הגר"א חדש בכדי לקדוש וכן לביתו של ראש ישיבת חוט של חסד רבי שלום ארוש.

בנוסף, ברחבי הארץ קיימו בתי כנסיות רבים קידושים, על מנת לציין את ההצלחה הכבירה במערכת הבחירות בירושלים, יו"ר ועדת הכספים חה"כ גפני השתתף בקידוש מיוחד שנערך בבית הכנסת 'בית הלל' בבני ברק, יחד עם הגאון הרב ישעי' מן, שהודה לגפני על הפעילות למען תושבי ירושלים.

חה"כ אורי מקלב השתתף בקידוש, יחד עם הרב ישראל גואלמן, רבה של שכונת רמות, בבית הכנסת 'דרך תבונה', כאשר קודם לכן כובד מקלב בעליה לתורה בבית הכנסת צא"י ובירך במי שבירך את העוסקים במלכאה ובהם צוות לשכתו.

‏בשבת בבוקר לאחר התפילה ח"כ מיכאל מלכיאלי עשה קידוש גדול בהשתתפות מאות אנשים בבית הכנסת חניכי הישיבות בשכונת 'נוה יעקב'. קודם לכן אמרו "נשמת" ברוב עם ומי שברך להצלחת משה ליאון.

משה ליאון ראש העיר קידוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד