י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלשיך כבר לא יזכה

פרסום ההמלצות בתיק 4,000 נדחה ל-2019

המשטרה מעכבת עוד בכמה שבועות את פרסום ההמלצות בתיק 4,000, לאחר שקיוו לפרסמן לציבור בטרם יסיים המפכ"ל הנוכחי את כהונתו וזאת בגלל התמשכות פעולות חקירה שהתחדשו לאחרונה

פרסום ההמלצות בתיק 4,000 נדחה ל-2019
ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו צילום: עומר מירון, לע"מ

חרף השאיפות במשטרה להגיש את המלצותיה בתיק 4000 - תיק בזק, בטרם יסיים המפכ"ל רוני אלשיך את תפקידו בעוד כחודש וחצי, אך לאור התמשכות הפעולות בתיק שהתחדשו לאחרונה - יתכן והמסקנות לא תתפרסמנה בטרם יסיים אלשיך את כהונתו, כך פירסמה כתבת המשפט תמר אלמוג ב'כאן11'. 

על פי דיווחה, בהתאם לפעולות החקירה המתמשכות, יתכן וראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר שוב, כאשר בסופו של דבר כוונת המשטרה היא לפרסם את ההמלצות של שלושת התיקים 1,000, 2,000, ו-4,000 בהן נחקר נתניהו במרוכז - דבר שלא יקרה על פי ההערכות - לפני 2019.

יצוין כי הפעם האחרונה בה נחקר ראש הממשלה בתיק 4,000 - היה זה לפני שלושה חודשים - הוא נחקר במשך כארבע שעות, במהלכה עומת עם גירסאות שסיפרו למשטרה עדי המדינה - מקורביו לשעבר ניר חפץ ושלמה פילבר.

מטעמו של נתניהו נמסר אז, כי  "הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו ב'וואלה' בתקופת אלוביץ' נותר שלילי כפי שהיה כש'וואלה' היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת".

נזכיר, כי בדיון שהתקיים לפני כחודשיים בתיק 4,000, התבטא שופט בית משפט 'השלום' בתל אביב, עלאא מוסארווה, ואמר כי רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, חשודה בהשתלטות על אתר החדשות 'וואלה', על תכניו והשפעה על הסיקור בו, במסגרת חקירת תיק 4000. השופט הוסיף שמהחקירה עולה כי בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' ידעו שללא אישור הרגולטור, עסקת המיזוג בין חברות בזק ו-yes לא תצא לפועל. השופט כתב את הדברים בהחלטתו, בבקשה של בני הזוג אלוביץ' לשחרר את חפציהם שנתפסו בתחילת החקירה.

תיק 4000 חקירה באזהרה בנימין נתניהו פרשת בזק רוני אלשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד