י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החשד להתעללות

האם שכונתה "מפלצת" לא מכחישה שהרביצה

החשד להתעללות ב-11 ילדים: פרקליטות המדינה עורבה בתיק ולדבריה החשודה שלא הכחישה שסטרה לילדיה, החוקרים כינו אותם "מפלצת" • השופט אמר כי מדובר "בתיק קשה ומורכב מכל בחינה" והאריך את מעצר ההורים • המשטרה: ככל שמעמיקים בתיק "מתגלה תיבת פנדורה"

האם שכונתה "מפלצת" לא מכחישה שהרביצה
הורים חשודים בבית המשפט צילום: קובי גדעון, פלאש 90

שבוע וחצי לאחר מעצר זוג הורים מבני ברק שחשודים בהתעללות חמורה ב-11 ילדיהם, מעצרם הוארך בפעם השלישית. "החוקרים אמרו לי שאני מפלצת", העידה האם לפרקליטה שסיפר על כך ל'בחדרי חרדים'.

במשטרת מרחב דן ביקשו להאריך את מעצר ההורים בני 44 ו-45 בעשרה ימים נוספים. בעניינה של האם, החשודה בהתעללות פיזית ונפשית בקטין, כליאת שווא ואי מניעת פשט, אמר פרקליטה עו"ד נדב גדליהו כי החשודה לא הכחישה כי כאשר הילדים היו רבים ביניהם, "לפעמים הייתה מתעצבנת ונותנת להם סטירה". עם זאת הסביר כי מדובר במשפחה מרובת ילדים שהאב כמעט ואינו בבית, כך שעול הניהול נפל עליה בלבד.

"תמונות שבהן רואים תריס על הרצפה ובלגן של חדר שינה, למה זה עולה לכדי הזנחה?" שאל עו"ד גדליהו, חוקר המשטרה השיב "לא יודע להסביר".

השופט עלאא מסארווה כי מדובר בחקירה מורכבת ומסועפת, וכי קיימת טענה כי נקטה באלימות קשה כלפי ילדיה ואף הזניחה אותם פיזית ונפשית. "די במה שהוטח בחשודה בחקירתה, כדי לקיים את עילת המסוכנות, וודאי את עילת השיבוש אמר" אמר השופט וציין כי שחרורה עלול לסכן את החקירה.

עם זאת הוסיף השופט, כי לא ניתן להתעלם מטענות פרקליטה עו"ד נדב גדליהו כי יש להבדיל בין החשדות כלפה לבין החשדות המיוחסות לבעלה, והחליט להאריך את מעצרה בשלושה ימים עד ליום חמישי.

עו"ד נדב גדליהו. צילום: יח"צ

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי לא רק שמונה פרקליט מלווה מטעם פרקליטות מחוז תל אביב, אלא שפרקליטות המדינה גם מעורבת בתיק. בדבר תלונת האם כי החוקרים כינו אותה מפלצת, אמר החוקר גיא קלדרון כי "יש גוף שאמון על חקירת חוקרים".

בעניין בעלה, החשוד בעבירות נוספות חמורות, מעבר לעבירות המיוחסות לאם, שמיוצג ע"י עו"ד ישראל ילון, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, ממנה התקבלה חוו"ד מאוד ראשונית וצפוי לה המשך. במשטרה אמרו כי ככל שהם מעמיקים בתיק, "מתגלה תיבת פנדורה".

עו"ד ישראל ילון. צילום: מני וקשטוק

השופט אמר כי "מדובר בתיק קשה ומורכב מכל בחינה שניתן להעלותה לדיון". לדברי השופט, מאז מעצרו, החשד נגד האב התחזק והחקירה מסתעפת. "אין מנוס אלא להותיר את החשוד במעצר עד למיצוי החקירה בעניינו". בעקבות כך האריך את מעצרו בשישה ימים, עד ליום ראשון הקרוב.

התעללות בילדים אבחון פסיכיאטרי הזנחה משפחה מרובת ילדים פרשת ההורים המתעללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד