י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עורך דינה לא מכחיש

האם איוונקה טראמפ מסתבכת? אביה שותק

לאורך מסע הבחירות שלו לנשיאות, טען הנשיא טראמפ, כי יריבתו הדמוקרטית הילארי קלינטון צריכה לשבת בכלא בגלל מה שכונה 'פרשת האימיילים', כעת מתברר כי בתו היועצת שלו - עשתה את אותו הדבר | בינתיים הוא שומר על שתיקה בעניין

האם איוונקה טראמפ מסתבכת? אביה שותק
עבודה על מחשב. אילוסטרציה צילום: unsplash

איוונקה טראמפ, בתו ויועצו של אביה - נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שלחה מאות מיילים עסקיים של הממשל, מחשבון אימייל אישי במהלך השנה שעברה.

על פי הדיווח ב'וושינגטון פוסט', הודעות האימייל נשלחו לעוזרי הבית הלבן, פקידי ממשלה ועוזריהם. דבר שאסור על פי ההוראות, שכן מיילים ממשלתיים מחויבים להישלח רק על ידי שרת מאובטח, מחשש שגורמים עוינים יניחו את ידם על המידע הרגיש.

הבית הלבן לא הגיב על הדיווח אתמול, אולם עורך דינה של איוונקה טראמפ-קושנר, אבה לוול, לא הכחיש את הדיווח כשנשאל עליו.

אחד המקורבים למשפחת קושנר פיטר מיריג'יאן אמר, "בזמן המעבר לבית הלבן בשנה שעברה, גברת טראמפ השתמשה לפעמים בחשבונה הפרטי, כמעט תמיד עבור לוגיסטיקה והזמנות שונות בנוגע למשפחה שלה, לא הועבר כל מידע מסווג והודעות האימייל נשמרו באופן חוקי".

נזכיר, כי הנשיא דונלד טראמפ, מתח ביקורת ללא הרף על יריבתו הדמוקרטית לנשיאות, הילארי קלינטון, על שימוש בשרת דואר אלקטרוני פרטי, ומכנה אותה "הילארי המושחתת". וטוען כי היא צריכה לשבת על כך בכלא, כעת שבתו עשתה את אותו הדבר מעניין כיצד יגיב הנשיא ואם בכלל.

איוונקה טראמפ שליחת מייל הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד