י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מהעסקנים ועד הילדים: תיעוד מסכם מהשבע ברכות לבן הזקונים

בחסידות נדבורנה סיימו אמש ימי שבע ברכות גדולים לרגל נישואי בן זקוניו של הרבי • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מסכם של כל השמחות • השמחה לאורחים מחו"ל, לעסקנים, שבע ברכות מרכזי - לבחורים ולילדים • צפו בגלרית ענק 

הרבי מנדבורנה עם הסידור החדש שיצא לאור לכבוד השמחה. צילום: שוקי לרר
הרבי מנדבורנה עם הסידור החדש שיצא לאור לכבוד השמחה. צילום: שוקי לרר צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות נדבורנה סיימו ביום שלישי את שרשרת שמחות השבע ברכות לרגל נישואי בן זקוניו של האדמו"ר.

ביום רביעי למחרת שמחת הנישואין נחגגה שמחת השבע ברכות ע"י מרכז מוסדות נדבורנה בארה"ק, לאורחים בני חו"ל שבאו להשתתף בשמחה הגדולה יחד עם שותפי המוסדות תורמי 'יששכר וזבולון'.

במהלך האירוע נשמעו פרקי שירה וחזנות ע"י הבעל מנגן ר' ישראל אדלר ואביו החזן העולמי ר' חיים אדלר. במהלך השמחה הגיע להשתתף האדמו"ר מבעלזא שלאחר שתיית לחיים קם לריקוד מיוחד עם האדמו"רים והחתן.

במוצאי שבת שבע ברכות נערכה שמחת השבע ברכות לבעלי המנגנים ולעסקני השמחה כהכרת הטוב על עזרתם לשמחה שלא על מנת לקבל פרס. האדמו"ר חילק לכל המשתתפים את סידור חדש שיצא לרגל השמחה לימות החול ע"י מכון 'דבר חיים' של החסידות.

ביום שני נערכה שמחת השבע ברכות המרכזית באוהל השמחה בקרית נדבורנה בב"ב בהשתתפות אדמו"רים ורבנים. שם נשא דברי ברכה ושירה הגאון רבי בערל רכניצר ראש ישיבת בעלא בחיפה.

לאחר מכן הבעל מנגן ר' משה צבי ויינטרוב נשא דברי גראמן לשמחת חתן וכלה. במהלך שמחת השבע ברכות סיימו את הש"ס שנלמד ע"י קהל החסידים בצוותא חדא כדורון דרשה לרבי, האדמו"ר סיים את הש"ס ולאחר מכן אמר את הקדיש.

ביום שלישי יום האחרון של ימי השבע ברכות נערכו מעמדים מיוחדים לכבוד השמחה בבוקרו של יום נערך מעמד בראשות האדמו"ר מנדבורנה וחתן השמחה לתלמידי הת"ת של החסידות אשר למדו אלפי שעות רצופות במהלך השבועיים האחרונים כשהילדים עבורו מול פני הרבי והגישו את הלוחות עם השעות רצופות שלמדו.

בשעות אחר הצהריים התקיימה שמחת השבע ברכות האחרונה במיוחד לכלל בחורי החסידות בני הישיבות ובני החבורות במהלך האירוע לאחר גראמן מיוחד ע"י הבעל מנגן שמואל ניילנדר ניגשו ראשי חברת 'תורתך שעשועי' לאדמו"ר והגישו לו טנא מלא פירות כמנחת ביכורים על סך לימוד קרוב ל-25 אלף שעות רצופות שנלמדו ע"י בחורי החסידות במהלך החודש האחרון.

צפו בתיעוד מסכם מהשמחות - פרי הצלם שוקי לרר.

חסידות נדבורנה שבע ברכות עסקנים אורחים מחול בן זקונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד