י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלתי נסבל

מלחמות האגו הקשות בין הנציגים החרדים

יענק'ל, מאיר, מוישה, אריה, יעקב ואורי, מלחמות אגו זה חשוב מאוד, אבל למה על חשבונינו, למה חוק הגיוס שנמצא על הפרק ואחי קובי עלול להיות מובל בג'יפ צבאי, לא חשוב יותר מה'שש - שלוש'? | הכתב הפוליטי של 'בחדרי' בטור דעה נוקב

מלחמות האגו הקשות בין הנציגים החרדים
אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

האמת? אני בדילמה קשה. כשאני חושב על זה, אני רוצה שהפוליטיקאים ימשיכו להתנגח זה בזה, כי בסך הכל האייטמים זורמים בקצב מסחרר, הטלפון עובר מתדרוך אחד למשנהו ומאחורי הגב תוקפים ורומסים איש את חברו.

אבל מהצד השני, אמא שלי לימדה אותי תמיד לחשוב גם על אחרים, וכשאני רואה את חילוקי הדעות בתוך הנציגות החרדית, אני חושב על אחותי אפרת שזה עתה נישאה במזל טוב ומחפשת דירה לקנות, על אחי קובי שחגג לאחרונה 18 ונתקל מול הבירוקרטיה הצבאית, או גיסי מוישי שמתקשה להגיע לכולל עם התחבורה הציבורית המאכזבת.

מאז החלו הבחירות המקומיות, עסוקים חברי הכנסת במלחמות אגו. הם כותשים זה את זה, ולוקחים אותנו, הציבור, שבמקרה גם שלח אותם לכנסת (הערת שוליים) ועל חשבונינו הם עסוקים אך ורק במלחמות אגו יום יומיות.

תכף אני אמור להשתתף בשמחה משפחתית ושבת שלימה אני אמור לשבת בין הבן דוד מחברון לדוד מקריית ספר, כל השבת הם יחפרו לי (סליחה אמא שאני שוב חושב על עצמי): "ארי אתה עובד בכנסת. לא?" הם ישאלו בחשש. וימשיכו "תגיד, במה הח"כים החרדים עוסקים בימים אלו. עושים סוף סוף משהו עם מחירי הדירות?. הם כבר ישבו עם כץ בעניין התחבורה? זה בלתי נסבל. אגב, מה עם חוק הגיוס?"

כותב השורות

ומה אני אמור לענות להם? "תשמעו, בעיקרון כן, אבל עכשיו הם מאוד עסוקים בעניינים מאוד חשובים".

"באמת" ישאל מיד החברונער, "מה למשל?" ומה אשיב להם?: "בוודאי, למשל מי שר שש שלוש, מי בדיוק הצביע לעליזה בלוך, למה כתבו שדרעי חבר של ליברמן ומה חיפש דרעי אצל גשייד? - זה באמת חשוב מאוד".

יענק'ל, מאיר, מוישה, אריה, יעקב ואורי, מלחמות אגו זה חשוב מאוד, אבל למה על חשבונינו, למה חוק הגיוס שנמצא על הפרק ואחי קובי עלול להיות מובל בג'יפ צבאי, לא חשוב יותר מה'שש - שלוש'? למה זה שאחותי אפרת לא יכולה לקנות דירה כמו כל החברות שלה, חשוב פחות מזה שאולי כמה חסידים הצביעו לעליזה בלוך? ומה אשם גיסי מוישי שדרעי ביקר את גשייד ולכן הוא סובל בתחבורה הציבורית הכוזבת?.

הניחו אותנו בצד, את מלחמות האגו תעשו אחרי שתסיימו להיות אנשי ציבור, הרחוב החרדי רוצה אתכם מאוחדים ומחוזקים במטרה להטיב עמנו. אנחנו רוצים שתהפכו שולחנות עד שנושא הדיור ייפתר, אנחנו רוצים לקבל יחס ראוי בתחבורה הציבורית, אנחנו רוצים חוק גיוס, בכדי שעולם התורה יוכל להמשיך ללמוד בשקט ובשלווה. לנו אין תועלת במלחמות האגו.

תיקון חוק הגיוס מלחמות הנציגים החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד