י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרמה בטיסה

דרש מהנוסעים להרים ידיים כדי לזהות יהודים

גבר אנטישמי דרש מהנוסעים להרים ידיים כדי לזהות יהודים בטיסה לאטלנטה •  החשוד נעצר אתמול על ידי המשטרה מיד כשירד מהמטוס והועבר לחקירה

דרש מהנוסעים להרים ידיים כדי לזהות יהודים
טיסה צילום: unsplash

גבר אנטישמי דרש מהנוסעים להרים את ידיהם, כדי שהוא יוכל לזהות מיהו יהודי בטיסה לאטלנטה.

עד ראיה בשם ג'ורדון דלי, צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו על המעצר של האיש, וכתב "היום גבר על הטיסה שלי קרא קריאות אנטישמיות ודרש כי כל היהודים ירים את ידיהם כדי שהוא יוכל לזהות אותם, במהלך המעצר הוא התנגד למעצר. עבודה מדהימה על ידי משטרת אטלנטה, אני מאוד ממליץ לצפות בסרטון".

האיש, שזוהה כדיוויד טואף ממרילנד, נעצר אתמול על ידי המשטרה כשירד מהמטוס של חברת "דלתא איירליינס" בשדה התעופה של אטלנטה, תוך שהוא נאבק עם השוטרים. האיש, באופן מוזר, לבש בגד עליון שנראה כמו ציצית, אך לא ברור מה בדיוק הוא התכוון. החקירה בעניין עדיין נמשכת.


צילום: @JordanDale9 בטוויטר

בדף הפייסבוק שלו מופיעות תמונות של העיר ירושלים שצייר אביו, וכן סרטונים וכתבה של ה'וושינגטון פוסט' על הירי בבית הכנסת בפיטסבורג לפני כחודש, שם נרצחו 11 יהודים, כך דווח באתר JTA.

בתיעוד המעצר נשמע החשוד אומר "אני לא אדם רע, מה עשיתי". החשוד אמר "בחור לבן עם עיניים כחולות והוא היה נראה בדיוק כמו טראמפ, הוא נאצי". בזמן שהשוטרים אזקו אותו הוא צעק: "אדוני, אני לא עושה שום דבר רע. אני פשוט לא רוצה למות".

אנטישמי טיסה ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד