י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההסתבכות בעזה

הודעת הצנזורה: אלו התמונות שאסור לפרסם

בהמשך להודעת הצנזורה, אלו התמונות מתוך המשימה החשאית בעזה שהסתבכה והובילה לסבב הלחימה האחרון • "נבקשכם להימנע ככל שניתן מלהרחיב פרסום של תמונות, פרטים אישיים מזהים או פרטים אישיים נוספים שהגיעו לידיעתכם", ביקשו בצה"ל

הודעת הצנזורה: אלו התמונות שאסור לפרסם
חמאס מפרסם פרטים על המבצע הסודי בעזה צילום: חמאס

בעקבות הפרסום של תמונות "מבוקשים" על ידי חמאס, הצנזורית הראשית של צה"ל פרסמה הודעה חריגה לפיה "חמאס עוסק בימים אלה בניסיון לפענח ולהבין את האירוע שהתרחש בעומק עזה", כאשר הכוונה לאירוע החריג בו נחשפו לוחמי צה"ל במבצע בתוך רצועת עזה.

בתקרית ביום ראשון שעבר, נהרג סגן-אלוף מ', בן 41 וקצין נפצע באורח בינוני. מאז, הקצין שנפגע שוחרר מבית החולים. במהלך התקרית האמורה, נהרגו שבעה מחבלים ובהם הבכיר נור בארכה, מפקד אזורי של הזרוע הצבאית של חמאס.

על פי הודעת הצנזורה, "כל פריט מידע, גם אם ייחשב בעיני מפרסמיו כבלתי מזיק עלול לסכן חיי אדם ולהביא לפגיעה בביטחון המדינה". מדובר כאמור בתמונות שמפרסם חמאס, ככל הנראה על מנת לגרום למי שמכיר את האנשים שבתמונות, לחשוף את זהותם.

"מבלי להתייחס לאמינות הפרטים שמפרסם חמאס", כך הצנזורית, "נבקשכם להימנע ככל שניתן מלהרחיב פרסום של תמונות, פרטים אישיים מזהים או פרטים אישיים נוספים שהגיעו לידיעתכם באמצעי התקשורת, ברשתות החברתיות, בקבוצות וואטסאפ וכל פלטפורמה תקשורתית אחרת. יש לנהוג באחריות".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד