י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כולם פה בפאניקה"

הלם: רימון הושלך אל תוככי השכונה החרדית

לפני זמן קצר התקבל דיווח על זריקת רימון הלם לכיוון דלת כניסה לבניין בשכונת רמת שלמה • כוחות משטרה וחבלן שהגיעו למקום איתרו את הרימון • אין נזק או נפגעים; המשטרה חוקרת

הלם: רימון הושלך אל תוככי השכונה החרדית
אילוסטרציה צילום: unsplash

לפני זמן קצר (חמישי) התקבל דיווח על זריקת רימון הלם על דלת כניסה לבניין ברחוב דרוק, בשכונת רמת שלמה שבצפון ירושלים. כוחות משטרה וחבלן שהגיעו למקום איתרו את הרימון. ככל הידוע אין נזק או נפגעים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חוקרים וטכנאי מז"פ (מחלקת זיהוי פלילי א.ש) אוספים בשעה האחרונה ממצאים מהזירה. על פי ממצאים ראשונים, הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. המשטרה פתחה בחקירה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי הרימון הושלך לעבר כניסה לבניין, באחד הרחובות המרכזיים בשכונה.

יודגש כי מדובר בשכונה חרדית מובהקת, כך שאירועים מהסוג הזה הם בהחלט חריגים בנוף והתקבלו באופן מפתיע אצל התושבים המקומיים.

אחד התושבים אומר בשיחה ל'בחדרי': "אני גר פה כבר שנים רבות ומעולם לא שמעתי על מקרה מהסוג הזה. מקרה תמוה מאוד".

תושב נוסף מתאר את הבהלה שאחזה ברחוב החרדי: "אנשים ממש מפחדים, כולם פה בפאניקה ובהלם. תבין שכל זה קורה בשעת לילה מאוחרת. פתאום פיצוץ מחריד את השכונה ואתה שומע צעקות של תינוקות מפוחדים שהרימון הושלך לעבר הבניין שלהם".

ואמנם, בשלב זה טרם ברור מי השליך את הרימון ומה הייתה מטרתו, אולם ממידע ראשוני שהגיע ל'בחדרי' עולה החשד כי אחד הדיירים הסתבך כלכלית עם השוק האפור - מה שהביא לתגובה קיצונית כאשר לא עמד לכאורה בתשלומים.

כאמור, הנסיבות נבדקות על ידי חוקרי המשטרה שבודקים גם את הכיוון הזה.

רימון הלם שכונה חרדית משטרה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד