י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השכנים הגויים מוחים בתוקף

דרישה אנטישמית מהחרדים: הסירו המזוזות

חברת נדל"ן המשכירה דירות לחרדים בצפון לונדון, שיגרה אליהם מכתב, בדרישה להסיר את המזוזות מפתחי בתיהם היות ועל פי הסכם השכירות, אסור לתלות חפצים על דלת הכניסה | השכנים הנכריים לא נותרו אדישים לנוכח הדרישה והביעו את מחאתם בפומבי נגד הפגיעה בדת היהודית

דרישה אנטישמית מהחרדים: הסירו המזוזות
מזוזות. אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

אנטישמיות בממלכה הבריטית: עשרות חרדים, המתגוררים בסמוך לשכונה החרדית סטמפורד היל, קיבלו מכתב מאת חברת הנדל"ן, המנהלת את הדירות המושכרות, בהן הם מתגוררים, בו נאמר להם, כי עליהם להסיר במיידית את המזוזות, מאחר ו"זה לא עומד עם תנאי השכירות, אין אישור לתלות חפצים מחוץ לדלת הכניסה", נטען.

במכתב נאמר לדיירים כי "אם הם לא יסירו את המזוזות בעצמם, החברה תשלח אנשים שיורידו את המזוזות, וכל הוצאה כספית בגין ההורדה, תחול על השוכר", כך במכתב שהעתק ממנו, הגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

לצד החרדים, גם דיירים נכריים, הביעו זעזוע מהמכתב של החברה והביעו את מחאתם ברשתות החברתיות, על כך ש"יהודים לא יכולים לקיים את מצוות דתם".

דיירת לא יהודיה בשם איוונה ברטולטי, אמרה לאתר 'ג'ואיש קרוניקל': "אני מתגוררת כאן עשר שנים, אף פעם לא שמעתי תלונה אחת מהדיירים הלא יהודים לגבי המזוזות".

ראש המחוז של האקני, פיליפ גלאנוויל, אמר כי הוא יעלה את הנושא מחר עם ראשי החברה, והנושא "מאוד לא רגיש וגם מצער עבור התושבים המעורבים".

מהחברה ששלחה את המכתב המאיים לא התקבלה תגובה.

מזוזות לונדון נדל''ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד