י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מחזות קשים ברציף > נוסעים לקו בחרדה

אדם קפץ אל הרכבת הדוהרת - נהרג ופצע אחרים

הנוסעים שעמדו על רציף הרכבת בתחנת בית יהושע, לא ישכחו במהרה את המחזה הקשה שניגלה לעיניהם, אדם שככל הנראה גמר אומר בלבו לשים קץ לחייו, זינק אל חזית הרכבת בעודה שועטת על הפסים ונהרג - הוא הועף למרחק רב ובדרכו פגע בשני נוסעים נוספים שהמתינו על הרציף

אדם קפץ אל הרכבת הדוהרת - נהרג ופצע אחרים
תאונה בתחנת הרכבת בית יהשוע צילום: רכבת ישראל

אדם בשנות ה-30 לחייו, קפץ אל מותו בתחנת הרכבת בית יהושע. בשל עוצמת הפגיעה של הרכבת, ההרוג הועף חזרה אל רציף הנוסעים, שם נפגעו שני בני אדם שהמתינו בצד. אחד מהם בשנות ה-40 לחייו נפצע באורח קל עד בינוני. לפי שעה, רכבות מדרום מסתיימות בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומצפון בתחנת נתניה.

מ'רכבת ישראל' נמסר כי מדובר באדם שפרץ לשטח המסילה בתחנת בית יהושע ונפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. בשל הפגיעה, האדם הועף חזרה לרציף, מה שהביא לפגיעה בנוסעים נוספים ששהו על הרציף. נוסעים אלה לא נפגעו מהרכבת. בהוראת המשטרה, תיסגר התחנה לתנועת רכבות.

פארמדיקית מד"א אוריאן לוקאץ' תיארה את הזירה: "כשהגענו למקום, המראה היה מזעזע, ברחבה על הרציף, שכב גבר בשנות ה-30 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר נוסף כבן 46 שהמתין ברציף, נפגע מהאדם שנפגע מהרכבת ועף עליו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

עמיר ברנד חובש ב'איחוד הצלה' הוסיף: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע לשני עוברי אורח שנפצעו קל וקל עד בינוני כתוצאה מאופי האירוע. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו למקום לסייע לארבעה נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע".

רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד