ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מרכז 'אחים גלובל' אירח את 'ועידת רבני אירופה'

הרבנים כובדו בקביעת מזוזה במשרדים של עשרות חברי אחים • המשלחת המכובדת כללה עשרות רבני מדינות וערים, אבות בתי דין ודיינים ממרבית מדינות אירופה ובהן רוסיה, גרמניה, בריטניה, צרפת, בלגיה, איטליה, אוסטריה, הולנד ועוד

מרכז 'אחים גלובל' אירח את 'ועידת רבני אירופה'
הרב גולדשמידט וראשי העיר ב"ב צילום: דוד זר

בפתח המעמד התכנסו רבני המשלחת בטרקלין העסקים המפואר של מרכז אחים, והאזינו לסקירה קצרה של הנהלת אחים גלובל, הפועלת לאחד את עולם העסקים החרדי הגלובלי, המביא ברכה, ידע וניסיון עשיר לכל הצדדים.

הרבנים שמעו מחברי אחים על האווירה המיוחדת של עבודה בשיתוף פעולה ובאחדות בין מגוון החברים, ועל התנופה העסקית בפעילותם במתחם יוקרתי  המעניק שירותי משרד מלאים, לצד 'ארגז כלים' מקצועיים וקהילת עסקים איכותית המייצרת חיבורים עסקיים אפקטיביים בין החברים.

לאחר מכן התכבדו הרבנים לקבוע מזוזות בפתח המשרדים הפרטיים של עשרות יזמים ואנשי עסקים שהצטרפו למרכז אחים, בהם עסקים בינלאומיים מצליחים בתחומי המזון, תיירות, שיווק, ייבוא ייצוא, היי טק ועוד.

בהמשך התכנסה המשלחת, בראשות הגאון רבי פנחס גולדשמידט נשיא ׳ועידת רבני אירופה׳ ורבה של מוסקבה, הגאון רבי משה לבל המנהל הרבני של הועידה וראש ישיבת ׳תורת חיים׳ במוסקבה והגאון רבי מנחם געללי יו״ר הועדה המתמדת ואב״ד לונדון, לארוחת צהריים מכובדת במרפסת הענק של אחים, בחסות עיריית בני ברק.

במהלך הכינוס נשאו דברים ראשי העיר הרב אברהם רובינשטיין, והרב חנוך זייברט, שהתייחסו לייחודיות של העיר בני ברק, והדגישו את ברכת האחדות השוררת בעיר, המתבטאת גם בחילופי המשמרות המתבצעות היום.

הרבנים הביעו את התפעלותם והערכתם לפעילות 'אחים גלובל' לקידום הכלכלה החרדית, וציינו כי יסייעו לרתום אנשי עסקים בכירים בקהילות היהודיות בעולם למימוש חזון האחדות, גם בעולם העסקים.

 

רבנים ועידת רבני אירופה אחים גלובל מרכז עסקים קביעת מזוזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד