י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הבלשים נדהמו

נהגי אוטובוס נתפסו בסלולרי וספגו קנס קשה

שוטרי אגף התנועה ביצעו בדיקות לעשרות אוטובוסים ורשמו כ-35 דו"חות תנועה | השוטרים הסמויים התמקמו בנקודות תצפית ועלו כנוסעים תמימים לאוטובוסים בכדי לאתר את אותם נהגים המסכנים את הנוסעים

נהגי אוטובוס נתפסו בסלולרי וספגו קנס קשה
נהג אוטובוס נוהג עם טלפון ביד צילום: דוברות המשטרה

בימים האחרונים התבצעה פעילות אכיפה סמויה וממוקדת של שוטרי אגף התנועה בערים: נצרת, מודיעין ותל אביב, נגד נהגי אוטובוסים בחברות דן, אגד, קווים, נתיב אקספרס, אפיקים ומטרופולין, המבצעים עבירות תנועה, בדגש לעבירות מסכנות חיים ובריונות כביש במטרה להבטיח את בטחון ציבור הנוסעים, ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה.

במסגרת הגברת האכיפה נגד נהגי האוטובוסים, היחידה המרכזית של אגף התנועה ביצעה פעילות אכיפה סמויה בשילוב ניידות ושוטרים סמויים תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה, במטרה לתעד נהגי אוטובוסים המבצעים עבירות תנועה.

השוטרים הסמויים התמקמו בנקודות תצפית ועלו כנוסעים תמימים לאוטובוסים בכדי לאתר את אותם נהגים המסכנים את הנוסעים ואת כלל משתמשי הדרך בכך, שאינם מרוכזים בנהיגה ומבצעים פעולות המסיחות את דעתם מהכביש.

הפעילות נפרסה על שעות ההפעלה של קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים. במהלך הפעילות נרשמו דו"חות לנהגי אוטובוסים שביצעו עבירות כגון: פניה מנתיב המורה על נסיעה ישר (נסיעה בניגוד לחץ), כניסה לצומת לא פנוי, נהיגה בחוסר זהירות, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, שימוש בטלפון נייד ועוד.

שוטרי אגף התנועה ביצעו בדיקות לעשרות אוטובוסים ורשמו כ-35 דו"חות תנועה. בין היתר נרשמו 6 דו"חות על אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 2 דו"חות על שימוש בטלפון נייד, 3 דו"חות על נהיגה בחוסר זהירות. 9 נהגי אוטובוס נתפסו לא מצייתים לתמרור עצור ונרשמו להם דו"חות וחמישה נהגים נקנסו בשל הפרעה לתנועה.

נהגי אוטובוסים עבירות תנועה שימוש בטלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד