כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

SpareOne: הטלפון שיחזיק 15 שנה על טעינה אחת

הטלפונים של היום מתקשים לספק חיי סוללה ארוכים כמו של אבותיהם. ה-SpareOne הוא התשובה למקרי חירום, עם חיי סוללה של עד 15 שנה בטעינה אחת

  • כ"ב טבת התשע"ב
15 שנה על סוללה אחת. טלפון ה-SpareOne  צלם: יח"צ
15 שנה על סוללה אחת. טלפון ה-SpareOne צלם: יח"צ

אחד מהחסרונות העיקריים של מכשירי הסלולר ההולכים והופכים חכמים יותר הוא המחיר שהם ומשתמשיהם משלמים על כך בחיי הסוללה ההולכים ומתקצרים. נדמה כאילו ההצצות החוזרות ונשנות במד הסוללה והחיפוש התמידי אחר מטען הפכו לחלק משגרת היומיום של משתמשי הסלולר בשנים האחרונות. אך עבור מי שלא זקוקים ליותר מכמה ספרות, אפשרות לחיוג ומענה לשיחה - המכשיר הבא מהווה פתרון מצוין.

SpareOne הוא מכשיר סלולרי הפועל ברשת GSM, וכולל פטנט ייחודי המאפשר לו לפעול על ידי סוללת אצבע (AA) יחידה עד 10 שעות דיבור או 15 שנות המתנה. המכשיר עוצב במיוחד למקרי חירום, בהם דרוש מכשיר סלולרי זמין, ללא צורך לדאוג לתחזוקתו. למרות שהוא אינו דורש סוללה מיוחדת, היצרן מצרף אליו סוללת Energizer Ultimate Lithium, המסוגלת לספק את הזמנים המוצהרים. תא הסוללה של המכשיר נמצא במקום בו אנו רגילים למצוא את המסך, כך שאין אפשרות לבצע ב-SpareOne הרבה מעבר לחיוג ומענה לשיחות, לחצן מרכזי לחיוג חירום ונורת LED קטנה לשימוש בתור פנס. הוא מופעל באמצעות כרטיס מסוג microSIM, בדומה לאייפונים האחרונים וה-Droid RAZR של מוטורולה, אך גם ללא סים ניתן לחייג לשירותי החירום בלחיצה על הכפתור האדום. מחירו צפוי להיות כ-50 דולר לכשיושק בעוד מספר חודשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד