ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הפוליטיקאי נגד העיתונאי

ליברמן תוקף: מציע לדרוקר ללכת לפסיכיאטר

בראיון שהעניק הבוקר, תקף שר הביטחון לשעבר את העיתונאי רביב דרוקר והאשים אותו בשנאה אובססיבית כלפיו וגם עקץ את שרת התרבות שעד לא מזמן ישב לצידה בשולחן הממשלה

ליברמן תוקף: מציע לדרוקר ללכת לפסיכיאטר
רביב דרוקר & אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"הכל פייק ניוז, יש אנשים אובססיביים שהשנאה שלהם אליי ולישראל ביתנו מעבירה אותם על דעתם. השנאה של רביב דרוקר לימין, לאביגדור ליברמן ולישראל ביתנו, זה דבר פתולוגי, אני מציע לו פשוט להיבדק אצל פסיכיאטר, אצל רופא טוב ולהבין מה שורש הבעיה", כך ח"כ אביגדור ליברמן בתגובה לתחקיר שפרסם אודותיו העיתונאי רביב דרוקר ב'ערוץ עשר'.

ליברמן אמר את הדברים בראיון שהעניק הבוקר לאריה גולן ברשת ב'. לא רק דרוקר היה על הכוונת, גם שרת התרבות מירי רגב מ'הליכוד' ספגה עקיצה מצידו, לאחר שתקפה אותו אתמול במסיבת עיתונאים שקיימה, בה האשימה אותו בפגיעה במצביעי הימין, בעקבות סירובו לתמוך בחוק שלה - חוק הנאמנות בתרבות. 

"צירוף מילים מירי רגב ותרבות, זה אבסורד בפני עצמו", גיחך ליברמן והוסיף, "כל הצורה שלה, באיזה טענות היא באה לאופוזיציה. קודם כל הקואליציה מונה 61 חברים ולא מוכנה לתמוך בחוק. למה היא באה בטענות לאופוזיציה?".

הוא התייחס לנושאים נוספים שעומדים על סדר היום, בהם גם חוק הגיוס ואמר, "אתמוך בחוק, הוא לא חוק מפלגתי או פוליטי אל אלא מייצג קונצנזוס בחברה הישראלית. הוא נטו לטובת מערכת הביטחון ולטובת החרדים. לכן אנחנו נוציא את זה משאר החוקים האידאולוגים, כמו עונש מוות למחבלים, צריך להתייחס הזה אחרת לגמרי".

"אני תמיד מסתדר טוב, גם בקואליציה וגם באופוזיציה", הבהיר ליברמן בראיון, "אבל אנחנו אכן מפלגה עם משנה סדורה, שדבקה בהשקפת העולם ולא בכיסא", תוך שהוא עוקץ את מי שכן שקל להתפטר ונשאר בכל זאת - השרים נפתלי בנט ואיילת שקד.

לגבי הקואליציה הצרה שהותיר מאחוריו בעזיבתו, אמר יו"ר 'ישראל ביתנו': "זאת ממשלה שמתפקדת, ששורדת. זאת הישרדות משבוע לשבוע. ברור שהיא לא מתפקדת וזה ממשלת ימין רק בדיבורים ולא במעשים. הייתי בסוף השבוע בדרום ואנשים מבינים הכל".

בראיון הבהיר ח"כ ליברמן כי לא יחבור לממשלת שמאל, "אני לא פוסל אף אחד באופן אישי, ההתייחסות שלי לגופם של דברים ולא של אישים. הכל תלוי במדיניות וקווי היסוד. צריך פעם הבאה לקבע את זה בצורה נוקשה. ברור שלא נהיה חברים בממשלת שמאל אלא רק בממשלת ימין. אותי מעניין לא היבט פרסונלי אלא אידיאולוגי".

אביגדור ליברמן מירי רגב חוק הגיוס ישראל ביתנו רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד