י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ההכנות לקראת ימי הנופש לאימהות 'נופש חיל' – בעיצומם

בעוד כחודש תצאנה מאות אימהות למלון כינר גליל, במסגרת 'נופש חיל' שע"י רשת המוסדות לחינוך מיוחד 'פתחיה'. התוכניה תכלול פעילות מגוונת עבור האימהות המתמודדות עם קשיים הנובעים מגידול ילדים מיוחדים

מלון כינר
מלון כינר

תכונה רבה ניכרת בימים אלו במשרדי רשת המוסדות לחינוך מיוחד 'פתחיה' , לקראת ימי הפעילות לאימהות 'נופש חיל'. מאות אימהות לילדים המתחנכים במסגרת החינוך המיוחד, יצפינו בחודש שבט למלון כינר, שם ישהו בתנאי נופש ומרגוע במשך יומיים, בחסות עמותת 'פתחיה'.

האימהות המתמודדות במהלך השנה כולה תחת עם העול והקושי בטיפול בילדם בעל צרכים מיוחדים יזכו למנוחה והתרעננות בעלויות מינימאליות ובסבסוד 'פתחיה'. במהלך ימי הנופש, תיהנינה ממגוון פעילויות ואטרקציות, לצד הרצאות ופגישות עם אנשי מקצוע, וכן מומחים בתחום, שיסבירו להן את הזכויות המוקנות להם על פי חוק, כהורים לילדים מיוחדים.

"האימהות לילדים מיוחדים נאלצות להתמודד עם קשיים רבים הנובעים מדרך הטיפול בילד, ולכן הן זקוקות יותר מכל למרגוע" מסבירים ב'פתחיה'. האימהות שהשתתפו ב"נופש חיל" בשנים קודמות, מדגישות כי ימי הנופש החווייתיים הותירו בקרבם רושם עז, ועוד זמן רב בתום החופשה, חשו כוחות רעננים שאפשרו להן להמשיך בשגרת יומם המאתגרת.

"כל ההורים לילדים בפתחיה חשים כמשפחה אחת. באירוע שנתי זה אנו שואבות עידוד זו מזו – דבר שמעניק לנו כוחות חדשים ורעננים". הן אומרות, ובהערכה מציינות, כי נוסף על המסירות הרבה של עובדי 'פתחיה' כלפי ילדינו, לא שוכחים שם גם את ההורים שבבית ומסייעים להם בהתמודדות הקשה". בגנים לחינוך מיוחד של 'פתחיה' ובמעונות היום השיקומיים מעניקים אנשי המקצוע מעולים, טיפול מסור ואחראי לכאלף ילדים הזקוקים לכך.

במשרדי 'פתחיה' ממשיכים במרץ רב את ההכנות לקראת ימי הנופש אנשי הצוות עמלים על העשרת התוכניה המגוונת לצד ארגון הפרטים הלוגיסטיים הרבים. נודע כי אימהות רבות כבר הבטיחו את מקומן, ובימים אלו ההרשמה בשיאה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד