כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקרבות נמשכים

אמסלם VS בנט: "מחבל ביציבות הממשלה"

הקואליציה הצרה לא מצליחה להדביק ולאחד את כלל מרכיביה והקרבות בין המפלגות הולכים ומתעצמים מיום ליום | והבוקר, בנט תקף את הליכוד באומרו, "הממשלה צריכה להעביר חוקים שמקדמים את האג'נדה הימנית, בפועל תוקעים אותם" וחטף מתקפה מיו"ר הסיעה אמסלם

אמסלם VS בנט: "מחבל ביציבות הממשלה"
נפתלי בנט ודודי אמסלם במליאת הכנסת צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

יו"ר הקואליציה חה"כ דוד אמסלם, יוצא למתקפה חריפה נגד יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, שהאשים הבוקר בראיון לרשת ב' את תנועת 'הליכוד' כי היא תוקעת חוקים שמקדמים את האג'נדה הימנית, ואומר, כי השר בנט מחבל ביציבות הממשלה.

אמסלם פנה לשר בנט ואמר, "אתה ממשיך לחבל ביציבות הממשלה. להזכירך הימין זה לא טאבו של הבית היהודי. הליכוד היא המפלגה היחידה שתומכת ללא עוררין בכל החוקים הלאומיים וחבריה מתחשבים בכל דרישה המקובלת על כל מרכיבי הקואליציה. לא היה מצב שעצרנו חקיקה אחת המקובלת על כל מרכיבי הקואליציה במשמרת שלי".

כאמור, הדברים מגיעים בעקבות דברים שאמר השר נפתלי בנט, כשנשאל על הקואליציה הצרה, בת ה-61 ח"כים, עליה השיב כי "הקואליציה אכן רעועה. ברגע שליברמן עזב את הממשלה הוא גזר את גסיסתה. הניחוש שלי, בחודש מאי יהיו בחירות. הממשלה עבדה בצורה טובה לדעתי בהרבה מאוד תחומים. אבל בסוף כל דבר טוב צריך בחירות".

בנט הוסיף ותקף את 'הליכוד' כשאמר לצמד המגישים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן, "אני חושב שזה דבר מאוד נכון לקדם את כל החוקים האידיאולוגיים, מה ששיבש את הכל זה שראש הממשלה רוצה לקדם את חוק סער. הממשלה צריכה להעביר חוקים שמקדמים את האג'נדה הימנית. בפועל תוקעים אותם בגלל חוק עם ממדים פרסונליים".

נזכיר, כי לאחר הפרסומים בכלי התקשורת על אודות החשש בלשכת ראש הממשלה, כי יש מי שפועלים להדיח את נתניהו מתפקידו, באמצעות גיוס הסכמה בליכוד ובקואליציה כי הם ימליצו לנשיא המדינה לאחר הבחירות על גדעון סער, שירכיב את הממשלה, גיבשו נאמניו בליכוד, הצעת חוק, הקובעת כי הרכבת הממשלה תוטל רק על ראשי הסיעות, שיקבלו את רוב הקולות בכנסת.

עד היום, החוק קבע כי כל אחד מ-120 הח"כים יכול לקבל מהנשיא את המנדט להרכיב את הממשלה ומחששו של נתניהו מחפרפרת בתוך תנועתו בדמות גדעון סער, שלדבריו פועל להדיחו, הוא מנסה לקדם את החוק שזכה לכינוי "חוק גדעון סער" ואולי אז ירגיש נוח יותר על כסאו ויכריז על בחירות מוקדמות, אולם נכון לעכשיו לא גויס הרוב הנדרש לחקיקתו, כאשר המתנגד העיקרי לחוק, הוא יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון.

נפתלי בנט דודי אמסלם קואליציה צרה קואליציה במשבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד