י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החלטה מקוממת

כך פועל ראש העיר לבלום את בילויי החרדים

הוא מסביר כי הוא עושה זאת לרווחת תושבי רמת גן, לאחר שקודמו הותיר לו גירעון עצום בקופת העירייה, אולם בפועל מי שיפגעו מן ההחלטה שלו לגבות כסף על החנייה, הם בין הייתר החרדים שגודשים את הפארק הלאומי מידי ערב | לא זו בלבד, הוא מתכוון להפגש עם ר"ע ב"ב ולדון בנושא צופרי השבת ועוד דברים המעיקים לו מצד תושבי העיר השכנה

כך פועל ראש העיר לבלום את בילויי החרדים
חרדים בפארק הלאומי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שנכנס בימים אלו לתפקידו, החליט לעשות סוף לביקורי החרדים ולבחורי הישיבות, שמגיעים לפגישות בפארק הלאומי והחליט כי חניון הפארק יהיה בתשלום, למי שאינו תושב המקום.

בפוסט שפירסם בפייסבוק, כתב שאמה הכהן; "עוד החלטה יוצאת לדרך: חניוני הפארק הלאומי, הספארי והחורשה הצמודה לכפר המכביה יהיו בתשלום למי שאינו תושב העיר. המהלך יצור הכנסה נוספת משמעותית לטובת תושבי העיר ובכלל יעשה רק טוב לפארק".

ראש העיר ציין כי, "אנחנו ממשיכים לעבור סעיף סעיף בספר התקציב גם על ההוצאות וגם על ההכנסות עד שנסגור את הגרעון, שמוריש לנו השלטון היוצא ובכלל עד שנדע שזה התקציב הטוב ביותר האפשרי".

בתחתית הפוסט הוא העלה סקר של בעד ונגד ההחלטה החדשה, כאשר נכון לשעת פרסום הכתבה, ישנו רוב מוחץ בעדו - 85%, לעומת 15% שמתנגדים לה.

בנוסף, ראש העיר עדכן את עוקביו בפייסבוק, "מחר אפגש לבקשתי עם ראש עיריית בני ברק השכנה, על סדר היום קודם כל יצירת שכנות טובה ושיתוף פעולה מלא, אך לא ניתן להתעלם ממטרדים שמייצרת לנו העיר השכנה והצורך להסדירם", כך שאמה הכהן.

ראש העיר הנכנס, נועץ עם עוקביו בפייסבוק וקרא להם להציע לו נושאים, אותם יעלה בפני ר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין.

הוא אף הציע בעצמו כמה נושאים, בהם מסוף האוטובוסים ברחוב חזון איש שמתחיל בבני ברק ומסתיים בתוך שטחה של רמת גן, דבר הגורם לעומסי תנועה בעירו, כן העלה את נושא צופרי השבת שמרעישים גם לתושבי רמת גן ברחובות הסמוכים לעיר התורה בני ברק.

כרמל שאמה הכהן רמת גן אוטובוסים צופרי השבת פארק הלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד