כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ח"כ אשר נגד ראש עיריית רמת גן: "ריח של הדרת חרדים"

חה"כ יעקב אשר יוצא במתקפה נגד ראש העיר רמת גן הנכנס - כרמל שאמה הכהן - בעקבות החלטתו לסגור את חניון הפארק הלאומי למי שאיננו תושב העיר

ח"כ אשר נגד ראש עיריית רמת גן: "ריח של הדרת חרדים"
מרים אלסטר, פלאש 90

חה"כ יעקב אשר, ששימש עד לאחרונה כראש עיריית בני ברק הסמוכה לעיר רמת גן, יוצא במתקפה נגד ראש העיר הנכנס כרמל שאמה הכהן בעקבות החלטתו לסגור את חניון הפארק הלאומי למי שאיננו תושב העיר.

חה"כ יעקב אשר אמר: "חבל מאד ומצער שראש עיריית רמת גן החדש במסווה של דאגה לטובת העיר אותה הוא קיבל רק עכשיו לנהל, חוזר על שגיאות וטעויות שראשי ערים אחרות טעו והתחרטו עליהן".

לדברי אשר: "בעיר גדושת הכנסות ממתחמי מסחר ותעסוקה ובראשם מתחם בורסת היהלומים, לא רציני ומגוחך לומר שאיזון ההכנסות של העירייה יבוא באמצעות גביית תשלום על חניונים הסמוכים לפארקים וגביית תשלום עבור השימוש בפארק. הכנסות העירייה מגיעות מיזמות ופיתוח של אזורים עתירי ארנונה כפי שעשו קודמיו בתפקיד ולא באמצעות התעסקות בזוטות".

אשר הוסיף ותקף את ההחלטה של ראש העיר כרמל שאמה הכהן ואמר: "מיותר לומר כי מהרעיון הבלתי הגיוני, השרירותי והמקומם נודף ריח רע של הדרת הציבור החרדי מהעיר הסמוכה בני ברק המבקר בפארקים ברמת גן ובערים נוספות יחד עם שאר האוכלוסיות והאזרחים מכל הארץ".

"האמירה שפורסמה בחשבון הפייסבוק של ראש העיר ואני מצטט: "המהלך יעשה טוב לפארק", היא אמירה שמטילה צל כבד ומפלג על המהלך התמוה והופכת את המקום מהפארק הלאומי לפארק ההדרה" ציין חה"כ אשר שהוא פנה לראש העיר: "דווקא אתה שפעלת רבות כשגריר בארגון אונסק"ו וכנציג מדינת ישראל, שם לחמת בעוז ובגאון מול אמירות מקוממות ומפלות נגד העם היהודי".

כזכור, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שנכנס בימים אלו לתפקידו, החליט לעשות סוף לביקורי החרדים ולבחורי הישיבות, שמגיעים לפגישות בפארק הלאומי והחליט כי חניון הפארק יהיה בתשלום, למי שאינו תושב המקום.

בפוסט שפירסם בפייסבוק, כתב שאמה הכהן; "עוד החלטה יוצאת לדרך: חניוני הפארק הלאומי, הספארי והחורשה הצמודה לכפר המכביה יהיו בתשלום למי שאינו תושב העיר. המהלך יצור הכנסה נוספת משמעותית לטובת תושבי העיר ובכלל יעשה רק טוב לפארק".

ראש העיר ציין: "אנחנו ממשיכים לעבור סעיף סעיף בספר התקציב גם על ההוצאות וגם על ההכנסות עד שנסגור את הגרעון, שמוריש לנו השלטון היוצא ובכלל עד שנדע שזה התקציב הטוב ביותר האפשרי".

בתחתית הפוסט הוא העלה סקר של בעד ונגד ההחלטה החדשה, כאשר נכון לשעת פרסום הכתבה, ישנו רוב מוחץ בעדו - 85%, לעומת 15% שמתנגדים לה.

בנוסף, ראש העיר עדכן את עוקביו בפייסבוק, "מחר אפגש לבקשתי עם ראש עיריית בני ברק השכנה, על סדר היום קודם כל יצירת שכנות טובה ושיתוף פעולה מלא, אך לא ניתן להתעלם ממטרדים שמייצרת לנו העיר השכנה והצורך להסדירם", כך שאמה הכהן.

ראש העיר הנכנס, נועץ עם עוקביו בפייסבוק וקרא להם להציע לו נושאים, אותם יעלה בפני ר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין.

הוא אף הציע בעצמו כמה נושאים, בהם מסוף האוטובוסים ברחוב חזון איש שמתחיל בבני ברק ומסתיים בתוך שטחה של רמת גן, דבר הגורם לעומסי תנועה בעירו, כן העלה את נושא צופרי השבת שמרעישים גם לתושבי רמת גן ברחובות הסמוכים לעיר התורה בני ברק.

ח"כ יעקב אשר כרמל שאמה הכהן רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד