י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוברת שתיקה

זו גירסתה של איוונקה טראמפ לסערה סביבה

האם התקשורת השתכנעה? איוונקה טראמפ, בתו היהודייה של הנשיא האמריקני, התייצבה מול המצלמות וסיפקה את גירסתה לדיווחים, כי השתמשה בחשבון אימייל פרטי לענייניים ממשלתיים וטוענת: אין מקום להשוואה ביני לבין הילרי קלינטון

זו גירסתה של איוונקה טראמפ לסערה סביבה
צילום. אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שהתקשורת האמריקנית סוערת בשבועות האחרונים סביב בתו של הנשיא איוונקה טראמפ, היא שוברת שתיקה בראיון טלוויזיוני ומנסה למזער את הביקורת נגדה.

בראיון שהעניקה אתמול (רביעי) לרשת ABC, היא הגנה על השימוש שעשתה בחשבון אימייל פרטי ולא מאובטח, ואמרה כי אין להשוות אותו למקרה של שרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון, שהפסידה בהתמודדות מול אביה הנשיא, ואמרה כי הסיסמה "תכלאו אותה", לא חל עליה.

בהתייחס להצהרות של אביה על קלינטון, אמרה: "אין שום השוואה בין מה שאבי דיבר עליו, למקרה שלי".

את הסיסמה "תכלאו אותה", המציאו תומכי טראמפ במהלך קמפיין הבחירות שלו לנשיאות כשהילרי התמודדה מולו ועל פי רוב המוחץ של הסקרים הובילה. לטענתם, הילארי קלינטון השתמשה במייל פרטי לא מאובטח לשליחת מיילים חסויים וסודיים, ומחקה 33,000 מהם - לאחר שהבינה כי עברה על החוק.

איוונקה טענה בראיון כי המקרה שלה לא דומה, "אני לא מחקתי את המיילים, לא שלחתי מיילים חסויים וסודיים, המיילים ששלחתי היו על ענייני משק בית ודברים של יום יום".

"אין עלי הגבלה על שימוש בדוא"ל אישי", היא אמרה. "למעשה אנחנו קבלנו הוראה שאם נקבל דוא"ל לחשבון האישי שלנו שקשור לעבודה ממשלתית, אז להעביר אותו לחשבון הממשלתי, כדי שניתן יהיה להעביר אותו לארכיון".

כזכור, ה'וושינגטון פוסט' דיווח לפני כשבועיים, כי איוונקה טראמפ שלחה מאות הודעות מייל מחשבון דוא"ל אישי בשנה שעברה לעובדים בבית הלבן, לחברי ממשל ועוזריהם, והפרה בכך את החוק, האוסר לעובדים בשירות המדינה להשתמש בשרת מייל פרטי ולא מאובטח.

איוונקה טראמפ סערה מיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד